• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • Svea 123

Skulle gå in i v. 11 i mon men fick igår reda på att våran lilla har dött i v.5. Inte en ända blödning eller något, fan vad kroppen kan lura en. Lycka till mer era små :)

• Längtanefterlilladig
    Svea 123 skrev 2013-08-22 21:50:36 följande:

Skulle gå in i v. 11 i mon men fick igår reda på att våran lilla har dött i v.5. Inte en ända blödning eller något, fan vad kroppen kan lura en. Lycka till mer era små :)

Beklagar verkligen!

Ta hand om dig!
  • Prinsessan på ärten

Fy vad hemsk, lider med er :(

Det är min värsta farhåga inför ul på måndag. Hoppas ni orkar försöka snart igen
  • flowers

Beklagar, usch så sorgset det där... Rynkar på näsan
    Hoppas du kan och orkar ta dig igenom detta.
    Ja kroppen är rätt så klurig. 
    Massa kärleksfulla styrkekramar. Hjärta   
  • Victrix
    Lovely90 skrev 2013-08-22 19:38:50 följande:

Åh. Vad roligt! Kapp, är född 90 :). Har inga kompisar som fått barn eller skall ha barn snart så kul att ha folk här att ventilera tankar med :). Hur ser det ut för dig? Är det många i din närhet med småbarn?
    Nej, ingen av nära eller kära ska ha barn eller har. Däremot lite bekanta. Men man är väl fortfarande för ung för stt det ska bli baby-boom i ungängeskretsen.
  • Längtanefterlilladig

Idag är det en fantastisk dag!!!

Min man har varit arbetslös sedan han blev varslad från sitt jobb 18/12-2012. Han har bara haft lite ströjobb & à-kassa. Jag har haft ångest över att jag MÅSTE jobba heltid. Varken min kropp eller psyke orkar det just nu. Så idag ringde hans förra jobb & gav honom hans jobb tillbaka. Så nu steg hans inkomst med 9000 kr/månad. Åhh va glada vi är nu. Äntligen kan vi spara pengar & ha till föräldraledigheten

• mikaelah
    Längtanefterlilladig skrev 2013-08-23 13:38:06 följande:

Idag är det en fantastisk dag!!!

Min man har varit arbetslös sedan han blev varslad från sitt jobb 18/12-2012. Han har bara haft lite ströjobb & à-kassa. Jag har haft ångest över att jag MÅSTE jobba heltid. Varken min kropp eller psyke orkar det just nu. Så idag ringde hans förra jobb & gav honom hans jobb tillbaka. Så nu steg hans inkomst med 9000 kr/månad. Åhh va glada vi är nu. Äntligen kan vi spara pengar & ha till föräldraledigheten smile1.gif

Vad härligt längtan! Grattis till er! :)
  • asan25

Kom just från gyn och har bekräftad MA.
    Skulle vara i vecka 13 men läkaren gissade att det dog i vecka 8.
    Har tid till skrapning på torsdag.

Sitter här helt tom och med sambon 20 mil bort och han kommer inte förens på tisdag. Kanske kan jag ta semester och åka till honom imorgon. Kul att fira min födelsedag i helgen...

Lycka till Ni andra och jag hoppas jag återkommer snart i en annan tråd.

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014