• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • Skrånkan

34 år, Östersund

Inget datum för RUL än, kan ligga hemma i brevlådan. Njuter av värmen på Rhodos just nu.
    Beräknad 23 mars just nu, har själv fått för mig att det är en tjej.
    Kommer INTE ta reda på kön. Tycker det är halva graviditeten att gissa och vara nyfiken ð???

• jesspett

32 år, Kalmar. Har ett ganska sent RUL, den 28de oktober då jag kommer vara i v. 20 och vi kommer båda blunda om det blir för detaljerade bilder nertill ;) Vill inte ha reda på kön på ultraljudet men jag tror det är en flicka. 

• Ziiah

17 år, bor i Hjo. Hade RUL idag som visade en liten kille (som vi misstänkte)

• Ziiah
    Längtanefterlilladig skrev 2013-10-01 16:46:00 följande:
    Åh grattis, va roligt med en liten pojke!
    Andra pojken här nu i denna tråden som är bekräftat.
    Jag har mitt RUL om 7 dagar. Vi vill också ta reda på könet.
    Får se om jag bryter trenden och får en flicka
    Tack :) Lycka till på ert RUL!
  • Saltad

25 år, bor i Göteborg och har RUL 14/10, är då 18+6.
    Jag tror att det är en flicka. Har ingen aning om varför egentligen, det är ju 50/50 :) Allt man vill är ju att den lilla ska må bra!
    Min man tror också att det är en flicka, och det gör även de flesta i vår familj och vänskapskrets. Om två veckor vet vi förhoppningsvis lite mer om den lilla! :)))

• Lovely90

23 år, Göteborg. RUL imorgon 2/10. Kommer inte ta reda på kön, men jag har en känsla av flicka :)

• flowers

RUL om 2 veckor och några dagar och hoppas på en flicka som ligger i min mage. 
    Har ju redan köpt lite bebis kläder och av någon konstig anledning så har vi utan att tänka på det, köpt mycket rosa.
    Så visar det sig att det blir en pojke så får han gå i rosa. 
    Känslan säger flicka men kan ju ha fel...      

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014