• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • Hallonpaj88
    Zobeideh skrev 2013-10-22 13:51:48 följande:
    Jaha då va de snart att bege sig tillbaka till ultraljudet. 1 1/2 timme kvar. Bättre lycka idag hoppas vi på.

Lycka till idag! Nu kan det ju inte bli fel :)
  • Heene
    Zobeideh skrev 2013-10-22 13:51:48 följande:
    Jaha då va de snart att bege sig tillbaka till ultraljudet. 1 1/2 timme kvar. Bättre lycka idag hoppas vi på.
    ett stort lycka till idag! Hoppas verkligen att det går bättre denna gång.
    försök att inte tänka så mkt på gårdagens misstag och njut av er stund nu när den kommer. Även denna extradags väntan kommer vara värt det =)
  • Zobeideh

Tack alla nä nu kan de inte gå fel. Hur arg jag än va igår så har jag lagt ilskan bakom mig nu. Kommer njuta av varje sekund som vi får se vår lilla bebis och det kommer vara värt det

• Hallonpaj88
    Zobeideh skrev 2013-10-22 14:05:13 följande:
    Tack alla nä nu kan de inte gå fel. Hur arg jag än va igår så har jag lagt ilskan bakom mig nu. Kommer njuta av varje sekund som vi får se vår lilla bebis och det kommer vara värt det

Har du sett bebisen innan?
    Jag har ju ul i morgon men har inte sett bebisen eller någonting och är såå nervös. 
  • Joma
    Zobeideh skrev 2013-10-22 14:05:13 följande:

Tack alla smile1.gif nä nu kan de inte gå fel. Hur arg jag än va igår så har jag lagt ilskan bakom mig nu. Kommer njuta av varje sekund som vi får se vår lilla bebis och det kommer vara värt det smile1.gif

Lycka till nu! :) Jag tror du väntar en flicka, ska bli spännande å se om magkänslan stämmer :p
  • Zobeideh

Hallonpaj88: jag såg den i vecka sju men allt jag såg då va bara en liten liten liten prick med ett blinkande ljus (hjärtat) så kommer kännas konstigt att se en hel bebis nu haha.
    Åh spännande lycka till imorgon

• Zobeideh

Joma: tack så mycket. Hoppas din magkänsla stämmer haha. Min har varit pojke sen jag plussa så lär bli väldigt chockad om dem säger flicka :-P säger ju till och med han av ren reflex haha.

• Joma
    Zobeideh skrev 2013-10-22 14:23:28 följande:

Joma: tack så mycket. Hoppas din magkänsla stämmer haha. Min har varit pojke sen jag plussa så lär bli väldigt chockad om dem säger flicka :-P säger ju till och med han av ren reflex haha.

Haha samma som mig! Har känt hela tiden att de är en pojke å säger också han när jag pratar om bebisen. Alla andra tror dock flicka så de ska bli kul å se vad som är rätt.
  • Heene
    Zobeideh skrev 2013-10-22 14:23:28 följande:
    Jag råkar också säga han hela tiden fastän jag inte kollat upp könet =)
    ska bli spännande i mars och se vad det blir!
  • Zobeideh

Ja verkligen spännande

Nu sitter jag här ch idag va jag inlagd i datorn nu väntar vi bara på att dem ska kalla

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014