• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • majsa88

Ååå vad kul. Så underbart att få känna det. På mig var det innan vid blygdbenet. Men nu känner jag längre upp än så.

Sopp skrev 2013-11-01 11:36:08 följande:
    Ja! Jag har ju vart så deppig att jag varken ser gravid ut eller känner något där inne men äntligen! =) Ja det är så det känns för mig - det har hållt på i någon vecka nu och jag har aaanat att det är sparkar men inte riktigt vetat - men igår var det inget snack om saken, var definitivt sparkar

• Zobeideh

Satt här och fundera lite. Tänk nu är det november.

Vi har december, januari, februari kvar att ta oss igenom sen vet man inte när miraklet dyker upp känns som tiden bara springer iväg

• tvetalan
    Zobeideh skrev 2013-11-01 13:54:50 följande:

Satt här och fundera lite. Tänk nu är det november.

Vi har december, januari, februari kvar att ta oss igenom sen vet man inte när miraklet dyker upp smile1.gif känns som tiden bara springer iväg

Men samtidigt går det så seeeegt ;)
  • Zobeideh

Haha de göööör ju de!! :-P men nu kommer jul och allt så nu måste ju tiden gå rätt fort kan man tycka :-P

• Foreverandever

Håller med er båda! Ibland känns det som tiden står stilla och ibland som bäbisen kommer vilken dag son hemskt, haha. Allt är verkligen motsatsen hela tiden :P

• Lovely90

Tycker tiden går rasande fort och det har den gjort sen pluset i somras. Tror det beror på att jag har fullt upp hela tiden. Hoppas det fortsätter såhär till BF. Så har vi en härlig vår framför oss :)

• Anki84

Jag håller med också. Även om tiden har gått fort så känns de som att det är jätte lång tid kvar :(

Min lilla kilke är för övrigt världens pappagris redan nu. Han blir så ivrig i magen när han hör sin pappas röst. Speciellt när det gått en hel dag.

• LillsmurfanLisa
    Anki84 skrev 2013-11-01 16:05:55 följande:
    Jag håller med också. Även om tiden har gått fort så känns de som att det är jätte lång tid kvar :(

Min lilla kilke är för övrigt världens pappagris redan nu. Han blir så ivrig i magen när han hör sin pappas röst. Speciellt när det gått en hel dag.
    Jag har också en liten i magen som gillar pappas röst och beröring. Så härligt! Jag har fått för mig att Grodan märker när jag pratar med min sambo på telefon också :)
  • LillsmurfanLisa

Jag måste bara få dela med mig - min kille och jag har äntligen köpt en lägenhet! 

Efter fyra månaders letande på Internet och visningar varje vecka i två månaders tid skrev vi igår på kontraktet till en trea i det området vi helst vill bo i (Årsta för er som har Stockholmskännedom). Så härligt! Om en månad flyttar vi och det är så skönt att få boendet löst innan årsskiftet och framförallt innan bebis kommer!

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014