• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • LillsmurfanLisa
    Tinapina skrev 2013-11-01 18:22:11 följande:
    Lillsmurfan! Grattis till lägenheten? Ligger det på Värmdö?
    Tack! Årsta ligger vid Gullmarsplan så precis söder om Södermalm. Väldigt nära Globen.
  • M4nda
    Lovely90 skrev 2013-11-01 10:39:17 följande:

Det må låta som ett i-landsproblem men jag undrar vart man hittar mamma-byxor i små storlekar? XS på HM är för stort, känns som mamma byxor är mycket större än vanliga. Någon som vet?

Jag hade samma problem när jag skulle handla mamma byxor idag. Hon sa att jag skulle kolla på hm.se om de hade stl 32 där, ska kika där nu tänkte jag, håll tummarna :) Annars får man väl tvätta dom i 90grader..
  • Tinapina

Lillsmurfan. Ahh, just det! Årstatunneln leder ut till väg 222 va? Tror jag har koll;) pappa sålde precis sin lägenhet i Sthlm och jag förstod att det går undan med bud och visningar. Grattis än en gpng!

• Tinapina

Var och badade idag med vår stora tjej och Gud vad skönt! Man kände sig så lätt och smidig:)

• Anki84
    LillsmurfanLisa skrev 2013-11-01 18:17:13 följande:
    Jag måste bara få dela med mig - min kille och jag har äntligen köpt en lägenhet! 

Efter fyra månaders letande på Internet och visningar varje vecka i två månaders tid skrev vi igår på kontraktet till en trea i det området vi helst vill bo i (Årsta för er som har Stockholmskännedom). Så härligt! Om en månad flyttar vi och det är så skönt att få boendet löst innan årsskiftet och framförallt innan bebis kommer!
    Åh va roligt, grattis! Skönt att ha allt sånt klart innan bebis kommer =)
  • flowers

Jag mår bara sämre och sämre och känner mig helt slut!
    Funderar starkt på ta livet av mig och barnet.
    Vill helt enkelt dö. 
    Kommer inte klara av det här!!!     

• Joma
    flowers skrev 2013-11-01 20:17:47 följande:

Jag mår bara sämre och sämre och känner mig helt slut!
    Funderar starkt på ta livet av mig och barnet.
    Vill helt enkelt dö. 
    Kommer inte klara av det här!!!     

Men kära gud, vad har hänt? Du skulle nog behöva få hjälp på något vis, de är inte bra för varken dig eller bäbis att du mår så dåligt :( Har du någon du kan prata med eller som kan köra in dig så du kan få hjälp?
  • LillsmurfanLisa
    Tinapina skrev 2013-11-01 20:06:01 följande:
    Lillsmurfan. Ahh, just det! Årstatunneln leder ut till väg 222 va? Tror jag har koll;) pappa sålde precis sin lägenhet i Sthlm och jag förstod att det går undan med bud och visningar. Grattis än en gpng!
    Precis, Årstatunnel leder ut till väg 222 om jag inte är helt ute och cyklar (och jag borde ha koll eftersom jag körde där senast idag)
Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014