• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • TomMon

Jag har bf den 11 mars och har varit naiv att tro att allt kommer att vara guld och gröna skogar och att jag kommer att kunna jobba in i det sista. Denna infektion har dock fått mig att inse att mycket kan hända på vägen så jag tar inget för givet. Vill dock jobba så länge jag bara kan på detta mitt nya jobb som jag älskar. Jobbar som grundskollärare sedan sex år tillbaka och har nyss bytt arbetsplats.

• Zobeideh

Ja snart är det vår tur. Så himla kul :) tycker de e riktigt roligt och läsa dem som är lite längre gånget men även dem som nyligen plussat.
    Ska bli spännande att se vem som får ut sin lilla kotte först

• biodynamisk

Jag jobbar som montör på volvo. Det är mycket gå och stå hela dagarna så jag kommer ta ut hela hp från slutet av januari och hoppas på att kunna jobba heltid fram till dess. Börjar dock känna av foglossningen redan nu... Som tur är så är vi lediga 21dec till 7jan. Dessutom har jag sparat ihop massa övertidstimmar så jag kommer vara ledig en till två dagar i veckan fram till jul

• Joma

Så kul sen när bildtråden är fylld med bäbisar istället för magar :) Spännande å se vad de är för några personligheter där inne!

Vi har tappat några i tråden på vägens gång väl? Tycker de är kanske ett tiotal nu som är aktiva? Fler som läser kanske iofs å inte skriver? Jag hoppade ju in ganska sent å vissa har hoppat av å så, men vi borde kanske ta en genomgång av alla snart igen. Känner att jag iaf har noll koll på hur gamla ni är å vart ni bor :) Kanske inte så viktigt i detta sammanhanget men jag är lite nyfiken vilka jag pratar med om dagarna, haha!

• Zobeideh
    Joma skrev 2013-11-13 19:26:52 följande:
    Så kul sen när bildtråden är fylld med bäbisar istället för magar :) Spännande å se vad de är för några personligheter där inne!

Vi har tappat några i tråden på vägens gång väl? Tycker de är kanske ett tiotal nu som är aktiva? Fler som läser kanske iofs å inte skriver? Jag hoppade ju in ganska sent å vissa har hoppat av å så, men vi borde kanske ta en genomgång av alla snart igen. Känner att jag iaf har noll koll på hur gamla ni är å vart ni bor :) Kanske inte så viktigt i detta sammanhanget men jag är lite nyfiken vilka jag pratar med om dagarna, haha!
    Ja där är några som gjort uppehåll i gruppen och dem som tyvärr har fått missfall i början. 
    Jag är i alla fall 25 år gammal och min sambo är 30 och vi bor i lägenhet i Helsingborg =). Är egentligen från lund men flyttade till Helsingborg för min sambo är härifrån. Så har bott här i lite mer än 3 år. =) 
  • j3nnyy

Jag är 23 år, och min sambo 27. Vi bor två mil norr om Stockholm :)

• biodynamisk

Jag är 34, min sambo 50 och vi bor i kungälv utanför göteborg i hus med två hundar Och en papegoja...

• Nyfniken83

Jag heter Anna och är 30 år. Min man heter Daniel och är 32. Vi bor i lgh i Farsta söder om Sthlm. Jag är förskollärare och Daniel jobbar som systemutvecklare typ (han blir galen när jag ska berätta vad han jobbar med)... Jag är sjukskriven 50% fram till sista december på grund av foglossning.. Ska skicka in ansökan om graviditetspenning imorgon(om jag lyckas fylla i allt) och hoppas på att få godkänt gp på heltid från 7/1 om jag räknade rätt... Bf 7/3.. Fan nu blev jag förvirrad.. Det kan väl inte stämma?? Äh får räkna om!

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014