• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • majsa88

Jag hade 5,3 efter 12 timmars fastan. Konstigt att du har glukos i urinet. Kan bero på diabetes då sockret inte bryts ner. Har du frågat din bm varför?

• TomMon

Jag hade 7.0 efter 2 h glukosbelastning.

Är så glad! Igår var jag och träffade min kusins familj. Jag fick en Brio Happy som de inte behövde mer och tre kartonger med bebiskläder/grejor, plus ett babyskydd. Vilken julklapp!! Nu när jag och mannen varit sjuka mycket i höst så är ju inte ekonomin på topp om man säger så, detta var guld värt, vilka änglar det finns! <3

• tvetalan

Med mindre än 80 dagar kvar till BF har jag börjat nojja lite över förlossningen. Jag vet att ju närmare vi kommer, desto mer kommer jag längta MEN smärtan, blod, sprutor. Gahh.. Lite ångest just nu.

• Zobeideh

Välkommen vecka 29 nästa helg kollar man hihi nu jäklar börjar de närma sig. Och de börjar bli en massa blandade känslor. Trots skräcken för förlossning så börjar jag se fram emot de :-O

• Awanata

Jag har ringt förlossningen flera ggr nu och dom tar det mer allvarligt än min barnmorska tror jag.. Jag ska bara ringa om jag känner att det gör ondare eller blöder mer men det har börjar avta lite nu. Tack gode gud! Hon har sparkat massor de här dagarna och jag har vilat. Nu hoppas jag det avtar helt!

• Hallonpaj88

Jag är oxå rädd för förlossningen men samtidigt taggad. Tänk att få se hur bebisen ser ut. Vem som sparkat, fått mig att åka ambulans, spy, gråta för allt ja ni vet :p är nyfiken nu! Drömde om honom i natt. Såg aldrig ansiktet bara att han hade på sig en jeansbody jag köpt haha. Försökte ta ett kort (är fotogalen) men han var aldrig still så jag började gråta för att ingen på instagram å facebook skulle tro på att vi har en bebis. Haha normalt och såå internetstörd :p

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014