• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • j3nnyy
    majsa88 skrev 2014-02-24 11:56:54 följande:

Vad handlat pretty littlr liars om?

Saltad, suits kollar jag på, är inte klar. Men vill kolla på något annat. Hmm vet inte vad de handlar om, ska kolla upp de haha tack :)

Kopierar en del av handlingen :)

Aria, Spencer, Emily och Hanna var ett gäng tjejer som fördes samman av den väldigt maktfulla Alison. Allting var 'bra', tills Ali mystiskt försvann. De fyra tjejerna tappade kontakten. Ett år senare hittas Alis kropp. Alis död för de fyra tjejerna samman igen. Vem är personen med signaturen '-A'? som verkar vara överallt och ingenstans och verkar veta de fyra tjejernas mörkaste hemligheter? Never trust a pretty girl with an ugly secret.
  • Emelie e
    majsa88 skrev 2014-02-24 11:30:12 följande:
    Har aldrig köpt bh via nätet då jag alltid vill testa först hur de sitter, i.om att de är så stora. Kan man testa de hemma o sen lämna tillbaka ? Tack ska kolla :)
    Ja, det tror jag. Det antar jag, då man inte vet innan man har provat :)
  • TomMon
    majsa88 skrev 2014-02-24 11:34:26 följande:

Åh jag älskar att kolla på serier. Favoriter är desperate houswifes, vänner, modern family, greys anatomi, big bang theory, breaking bad. O nu har jag kollat klart på allt o vill ha tips. Vet du någon bra som passar lite ihop med det jag har tittat på? Hatar fantasy och science fiction hehe :)

Orange is the new black!
  • anaconda
    SEM skrev 2014-02-24 11:45:20 följande:

HAHAHAHA du gjorde min dag! Herrejävlar ;)
    Ja kul att man kan sprida lite glädje i mörkret ;) hade haft största magen ever med 3080kg mage >
  • lele79

Skåne-tjejer!!! Jag blir ca 15 min sen till vår träff, gå ni in så länge så kan ni väl skriva här var ni sitter om ni ser detta.

• MiCorazon

Sons of Anarchy, House of Cards är riktigt bra. Maktspel, intriger, relationer.

Också hört att White collar ska va bra.

Började titta på Girls och Orange is the new black men klarade bara några avsnitt då jag blev uttråkad.

• Emelie e

Jag har Netflix och det finns en massa bra serier att titta på. Kan nämna några: 24, Prison break, Breaking bad, orange is the new black, weeds, suits :)

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014