• anaconda

Första barnet - BF Mars 2014

Hej! Tänkte samla oss som väntar sitt första barn Mars 2014! Jag och min man fick äntligen ett plus 4 juli efter 1år och 1 månads försök och vi har beräknad bf 16 mars 2014! Vi bor i Sigtuna norr om Sthlm och vi är båda 26 år. Välkomna och skriva av er om tankar och lägga in bilder, berätta gärna om er själva!

BF 16 Mars 2014 ❤
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-28 18:34
    Länk till BF listan: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604594.html

Länk till bild tråden: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m70604683.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 21:08
    Här kommer en uppdaterad tråd med vår BF-LISTA som vi lägger in oss efter vi vart på RUL: www.familjeliv.se/Forum-2-293/m71328084.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    Här kommer länk till oss i sthlms trakten som kan tänka sig en grav fika. Gå in och rösta på vilken dag som passar dig bäst och skriv ditt nick du har här på familjeliv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-19 22:55
    oj glömde länken. Haha

www.doodle.com/sb6uwr2gt2bspgbb
  • Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014
  • Zobeideh

Haha satt själv och höll på att spy haha. De va en vän som sa till mig att googla de. Hade precis käkat middag när hon sa de haha så ni kan ju tro att maten höll på att komma upp igen :-P

• Heene
    Zobeideh skrev 2014-02-27 18:17:38 följande:
    Ja precis jag borde ju va de nu så hoppas han kommer nu snart

men både du och hallonpaj som har samma bf som mig. börjar känna mig utanför  här =P
    När är det min tur att få nått tecken på att jag ens är nära bf?!...

• majsa88

Åå vad kul. Håller tummarna. Har du fortfarande mensvärk?

Haha jaa, jätte äckligt. Hatar slem o snor o spya. O det där såg verkligen ut som slemmigt snor typ. Fyy haha. Som sjuksköterska ska vi var härdade, men dessa 3 är jag jätte känslig mot

• majsa88

Haha känn dig inte utanför, har bf om 34 dagar haha. Ni alla kommer mysa med era bebisar när mina värkar kommer att börja

Heene skrev 2014-02-27 18:37:46 följande:
    men både du och hallonpaj som har samma bf som mig. börjar känna mig utanför  här =PNär är det min tur att få nått tecken på att jag ens är nära bf?!...

• Zobeideh

Heene: så kände jag för två dagar sen. Då
    Mådde jag "för bra" sen efter BM besöket bestämde jag mig för att springa runder över allt och lämna bilen hemma haha så de verkade funka :-P

• Zobeideh

Majsa88 ja nu kom den tillbaka. Började direkt när jag vakna vid 04:00 idag till 15:00 tipsen va de lugnt och nu har de slagit till igen så nu ligger jag med värmekudde och hoppas på de lugnar ner sig. Eller så kan de fan se till att starta haha

• majsa88

Åh så spännande!!! Tänk att det är på g, så roligt. Håller tummarna att han snart kommer :))

• Zobeideh

Hihi tack hoppas jag med. Om smärtan fortsätter, ska man ringa FL och höra om dem kanske ska kolla eller jag ska bara låta de va tills riktiga värkar börjar? Hur hade ni gjort

• Heene
    Zobeideh skrev 2014-02-27 18:44:30 följande:
    Heene: så kände jag för två dagar sen. Då
    Mådde jag "för bra" sen efter BM besöket bestämde jag mig för att springa runder över allt och lämna bilen hemma haha så de verkade funka :-P

Ja nån gång är det ju min tur =)
    Ska jobba klart först, sista dagen imorgon. Sen tänker jag sluta att vara lika försiktig med vad jag gör. har vart så rädd för att råka sätta igång ngt nu när jag fortfarande vart kvar på jobbet.
    kanske ska gå lite raskare och längre med hundarna mot vad jag gjort sista tiden.
    Och så har jag sedan månader tillbaka förvarnat sambon om att det ska sexas. För det har det också blivit extremt lite av nu. Nu har vi ju inget att vara rädda för =)
    Har inget hänt till nästa helg så kommer alla hemmaknep man läst och hört om att påbörjas tänkte jag =)

snacka om att man känner sig galen när allt helt plötsligt börjar kretsa kring förlossning och att känna om ngt är på g =P

Svar på tråden Första barnet - BF Mars 2014