Michelle 341 skrev 2013-09-01 13:16:32 följande:
Man ska känna varandra så pass väl att man VET att det är ok och om det visade sig att det inte var det kände man inte varandra tillräckligt uppenbarkligen och då har man gjort fel.
Men nu visste ju TS inte om det var ok med hans flickvän eftersom han inte hade frågat henne. Han gjorde det eftersom han tänder på att göra dessa saker med henne då hon sover.
Han frågade henne först efter att ha skapat den här tråden och fått veta att det han gör inte är ok. Annars hade han kanske inte ens bemödat sig med att fråga henne.
TS reagerade med att bli sur över de svar han fick och skrev att han tänker fortsätta med det här ändå och struntar i vad andra tycker.
Min 6-åring har en högre mognadsnivå än så!
Hade han frågat sin flickvän innan han gjorde det här första gången,och då fått ok,så hade det varit en annan sak.
Jag har själv varit med om en liknande sak med en kille som jag var vän med. (Han ville dock vara mer än vän med mig. Det var dock inte ömsesidigt)
EFter en kväll på krogen så frågade han om han fick sova hos mig. Jag svarade ja,men att han fick ligga på soffan i så fall. Han la sig på sofan och jag i min säng.
Senare på natten så vaknade jag av att han lagt sig bakom mig i sängen och han hade halva inne!
Jag hade aldrig gett honom några signaler som antytt att jag var intresserad och han frågade mig inte heller.
Så att läsa här att en del tycker det är ok att göra så om man känner varandra väl känns,ärligt talat,skrämmande!