• molly50

Pullar henne i sömnen

Anonym (H) skrev 2013-08-31 13:10:22 följande:
    Precis som några säger här!!! Frågar ni era partners innan: "älskling får jag röra din fitta/kuk"? Knappast! Utan ni gör det bara och säger denne ifrån så slutar ni. Det är samma sak här. Om ni hävdar att jag våldtar så hävdar jag att ni utför sexuella övergrepp. Jag pullar min sambo hur mycket jag vill så kom inte och säg till mig att jag ska sluta

Om min man ligger och sover så jo,då skulle jag faktiskt prata med honom innan och fråga om han är ok med att jag gör så. Så uttala dig inte om andra på det sättet,är du snäll, för du känner inte oss.

Frågan är om du ens hade övervägt att fråga din flickvän om du inte hade startat den här tråden och fått en massa svar du inte ville ha.
    Just det att du utförde sexuella handlingar på henne när hon sov utan att ens ha frågat om hon var ok med det  gör faktiskt att det är ett övergrepp. Du visste inte då om hon hade uppskattat det,men gjorde det ändå. För att DU njöt av det! Det är inget annat än en fruktansvärt egoistisk handling! 

Den sista meningen,som jag har strukit under,antyder att din mognadsnivå är väldigt låg och att du inte inser konsekvenserna av dina handlingar. 
    Mattias 2007-05-23 <3 Hannah 2011-09-07 <3
  • RoxXxylicious
    Michelle 341 skrev 2013-09-01 13:11:15 följande:

Kastrerat killen helt klart! Uppenbarligen har han missbedömt situaionen gravt som gör det på henne utan att känna henne bättre och förstå att det inte är något hon gillar, ALLTID ett övergrep och tjejen inte vill vare sig hon säger nej före el efter.

Men nu har ju inte Ts tjej sagt nej efteråt utan tvärtom sagt att det är ok vilket förtar hela "övergrepsgrejen"

Som sagt, att göra en sådan sak som ts gör är RISKFYLLT och ska man ta sig den friheten så är det till att känna sin parter väldigt, väldigt väl och veta att detta inte är något hon kan bli ledsen el sårad över, man måste känna henne utan och innan och helst ska hon ju kanske uttryckt önskan om det om dem sett ngn film eller talat om en liknande händelse i ett annat sammanhang.      
    vadå, han kanske trodde att hon ville?
  • WhiteOleander

Hade min pojkvän gjort något liknande hade han blivit dumpad illa kvickt för då är något väldigt fel i killens huvud. Man har ingen rätt till en annan människas kropp varesig man är främlingar eller ett par. Självfallet gäller andra regler när man är ihop men det betyder inte att man får göra vad man vill med sin partners kropp.

Vissa människor må gilla att ens partner taffsar på en medan man sover eller väcker en med sex och det är absolut ingenting fel med det. MEN. Man frågar först. Det är faktiskt inte några svårigheter i att diskutera saken med sin partner innan man utför det. Man behöver inte fråga varje gång utan helt enkelt ta ett samtal om hur den andra ser på sexuella gränser medan man sover. "Är det okej om jag tar på dig när du sover? Är det okej om jag har sex med dig när du sover? Är det okej om jag väcker dig med smek när du sover?"
    Det är inte för mycket begärt att fråga innan man gör något.

Hur någon kan försvara att kränka sin partners kropp sådär förstår jag verkligen inte.

• Anonym (gris)

Hörrö du ts, om din sambo hade tänt på att trycka upp en dildo i röven på dig för att hon tänder på det medans du sover, hade du tyckte det va ok?
    Jag menar, du e ju hennes sambo och hon gör väl vad hon vill med dig? Ni älskar ju varann. Elle?? 

• RoxXxylicious
    Anonym (gris) skrev 2013-09-01 14:49:24 följande:
    Hörrö du ts, om din sambo hade tänt på att trycka upp en dildo i röven på dig för att hon tänder på det medans du sover, hade du tyckte det va ok?
    Jag menar, du e ju hennes sambo och hon gör väl vad hon vill med dig? Ni älskar ju varann. Elle?? 
    Kärlek!
  • molly50
    Anonym (gris) skrev 2013-09-01 14:49:24 följande:
    Mattias 2007-05-23 <3 Hannah 2011-09-07 <3
  • MrsPenn
    Rosa Fluff skrev 2013-09-01 13:31:09 följande:
    Ja herregud ni. Det är som att prata med en vägg...
    Gett upp för länge sen. Drömmer
    Morons, your bus is leaving. /Bill Murray, a god
  • Anonym (Underbart.......)

Jag älskar när sambon gör sånt på mig när jag sover :) men vi har kollat av med varandra osv.......

• MrsPenn
    Anonym (Underbart.......) skrev 2013-09-01 15:25:05 följande:
    Jag älskar när sambon gör sånt på mig när jag sover :) men vi har kollat av med varandra osv.......
    Jag tycker det är fan så mycket mysigare och hetare när jag är vaken.
    Morons, your bus is leaving. /Bill Murray, a god
  • Anonym (bara irriterad)

Skulle nog bara bli irriterad, men skulle inte känna mig våldtagen när vi har ett bra liv och kärlek för varann. Just detta att han pullar och slickar i sömnen skulle inte förändra min bild av min man till att se honom som våldtäktsman plötsligt. Jag skulle nog be honom att låta mig sova i fred och sen skulle det vara bra med det.

Svar på tråden Pullar henne i sömnen