• RoxXxylicious

Pullar henne i sömnen

Michelle 341 skrev 2013-09-01 16:22:20 följande:
    "Håller med, det är ju bara att säga nej när man vaknar sen är det bra."

äntligen... nu har du förstått poängen kanske, TS sambo kunde ju inte säga till eftersom han slutade så fort han märkte att hon vaknade, finaly.
    nu kan jag gå ur tråden^^
  • Anonym (mmm)
    Anonym (H) skrev 2013-08-31 11:56:57 följande:
    Min sambo och jag har ett bra sexliv. Jag kanske är lite mer av en sexfantast i förhållandet. Jag har nu på senaste tiden gjort en vana vid att slicka henne och pulla henne när hon sover. Vi sover nämnligen nakna. Hon har aldrig vaknat av det, mer än att hon rört sig i sömnen men då hinner jag snabbt sluta. Jag tänder på att ha någon form av sex med henne när hon sover och därför gör jag som jag gör. Jag vet dock inte hur hon skulle reagera om hon skulle vakna upp av det någon gång. Hur skulle ni reagera?

Jag kan inte tänka mig ett bättre uppvaknande. Bland det bästa jag vet.
  • Anonym (Skönt)

Att bli väckt av sex är det skönaste som finns! Jag är aldrig så avslappnat kåt som när jag blir väckt av min mans närmanden. Jag upplever samma sak när jag väcker min man på samma sätt, fast då blir jag smittad av min mans avslappnade kåthet. Det händer inte så ofta tyvärr, men när det händer är det ljuvligt! Jag skulle däremot känna mig sårad om min man valde att sluta innan jag vaknar och jag skulle aldrig pilla på honom i syfte att inte väcka honom. Det har däremot hänt att jag slutat då jag märkt att han sovit för djupt.

Ts ta risken att väcka din sambo, det kan ju hända att hon då är så kåt att hon glömmer bort att hon ska hugga fingrarna av dig och istället ger din kuk en ordentlig omgång.

• RoxXxylicious
    Anonym (mmm) skrev 2013-09-01 17:33:23 följande:

Jag kan inte tänka mig ett bättre uppvaknande. Bland det bästa jag vet.
    Anonym (Skönt) skrev 2013-09-01 17:39:42 följande:
    Att bli väckt av sex är det skönaste som finns! Jag är aldrig så avslappnat kåt som när jag blir väckt av min mans närmanden. Jag upplever samma sak när jag väcker min man på samma sätt, fast då blir jag smittad av min mans avslappnade kåthet. Det händer inte så ofta tyvärr, men när det händer är det ljuvligt! Jag skulle däremot känna mig sårad om min man valde att sluta innan jag vaknar och jag skulle aldrig pilla på honom i syfte att inte väcka honom. Det har däremot hänt att jag slutat då jag märkt att han sovit för djupt.

Ts ta risken att väcka din sambo, det kan ju hända att hon då är så kåt att hon glömmer bort att hon ska hugga fingrarna av dig och istället ger din kuk en ordentlig omgång.
    Anonyma som skriver i trådar skippar jag att läsa för dom kan lika gärna vara skrivna av trådskaparen själv, speciellt när en anonym tråd sällan kommer ensam!

• Anonym (Skönt)
    RoxXxylicious skrev 2013-09-01 17:54:45 följande:
    Anonyma som skriver i trådar skippar jag att läsa för dom kan lika gärna vara skrivna av trådskaparen själv, speciellt när en anonym tråd sällan kommer ensam!

Låt bli då, men jag är INTE ts.
  • Anonym (Skönt)
    Anonym (Skönt) skrev 2013-09-01 17:56:33 följande:
    Låt bli då, men jag är INTE ts.
    Dessutom kan man inte byta anonym signatur och eftersom ts är anonym redan så är det större risk att han skriver i tråden som oanonym.
  • RoxXxylicious

- vore spännande att höra ifall TS själv låter sin sambo utanföra saker på honom eller måste hon fråga om lov?;)

• Anonym (malle x)

Vad jag inte fattar är vad det är meningen att ts kvinna ska få ut av det hela.
    Hon sover ju och märker inget.
    För mig är det en stor turn-on att se min partner njuta och få responsen, annars kunde jag ju lika gärna smeka en stubbe liksom, samma respons.

• Anonym (Skönt)
    RoxXxylicious skrev 2013-09-01 18:02:42 följande:
    det finns även folk som har 4568574987987 olika konton här!
    ja och vad har det då för betydelse om man är anonym eller inte?
Svar på tråden Pullar henne i sömnen