• Rosa Fluff

Pullar henne i sömnen

Anonym (Kille) skrev 2013-09-01 21:57:27 följande:

Min flickvän tycker om att jag har sex med henne i sömnen för hon säger att hon sover jätte djupt 

Eh, varför vill hon inte vara vaken? Är sexet så dåligt? Och varför vill du inte ha henne vaken???
  • Anonym (Skönt)
    Rosa Fluff skrev 2013-09-01 21:55:14 följande:
    Men varför i allsin dar vill man pilla på nån som sover hela tiden?

Kan nån snälla förklara det för mig för jag fattar det verkligen inte!?

Vad får man ut av utföra sexuella handlingar på någon som sover genom det hela?? (Nu formulerade jag mig konstigt men hoppas ni förstår vad jag menar)
    Det kan jag omöjligt svara på, det svaret får du bara av ts. Fast eftersom hans sambo godkänt att han gör så så är det ju inte fel. När jag inte kan sova brukar jag onanera, jag väljer då att göra det utan att blanda in min sovande man (han vet att jag gör så). Jag gör det enbart för att komma till ro för att kunna somna och det ersätter inte sex med min man och det är därför som jag inte väcker honom. Är jag sugen på sex med honom så smeker jag honom tills han vaknar eller tills jag märker att han sover för djupt. Fast ts kanske har svårt att komma utan att röra sin sambo, vad vet jag? ...allt är okej i sex bara alla inblandade tycker det är okej och ingen blir skadad...bara att acceptera. Jag förstår verkligen inte vad man har för njutning av att förnedra varandra, klä sig i gummistövlar eller blöjor, men så länge inte jag tvingas ställa upp på det så skiter jag fullständigt i om andra gillar det. Tjejer som vill bli dominerade, är deras män automatiskt våldtäktsmän då? :-/
  • molly50
    Anonym (Skönt) skrev 2013-09-01 21:21:25 följande:
    Klicka på "visa endast" i ts så ser ni att han faktiskt frågat och fått svar.

Ja,och det gjorde han EFTER att han startat denna tråden och fått en massa kritik för det han gör.
    Om han inte gjort det alt inte fått kritik så hade han kanske inte frågat henne alls utan bara fortsatt med det han gör.
    Och från början så bara utförde han dessa handlingar utan att ens ha tänkt på om flickvännen var ok med det. 

Läser man trådstarten så står där,klart och tydligt,att han tänder på att utföra sexuella handlingar på sin flickvän medans hon sover och därför slutar om han märker att hon börjar vakna.
    Det är alltså inte av respekt för att hon vill sova utan för att han själv ska få fortsätta njuta. Och det är det man reagerar över.
    Och som någon skrev,frågan är vad han får ut av att ha sex med någon som sover och inte är med på det hela.     
    Mattias 2007-05-23 <3 Hannah 2011-09-07 <3
  • Rosa Fluff
    Anonym (Skönt) skrev 2013-09-01 22:16:17 följande:
    Det kan jag omöjligt svara på, det svaret får du bara av ts. Fast eftersom hans sambo godkänt att han gör så så är det ju inte fel. När jag inte kan sova brukar jag onanera, jag väljer då att göra det utan att blanda in min sovande man (han vet att jag gör så). Jag gör det enbart för att komma till ro för att kunna somna och det ersätter inte sex med min man och det är därför som jag inte väcker honom. Är jag sugen på sex med honom så smeker jag honom tills han vaknar eller tills jag märker att han sover för djupt. Fast ts kanske har svårt att komma utan att röra sin sambo, vad vet jag? ...allt är okej i sex bara alla inblandade tycker det är okej och ingen blir skadad...bara att acceptera. Jag förstår verkligen inte vad man har för njutning av att förnedra varandra, klä sig i gummistövlar eller blöjor, men så länge inte jag tvingas ställa upp på det så skiter jag fullständigt i om andra gillar det. Tjejer som vill bli dominerade, är deras män automatiskt våldtäktsmän då? :-/
    Fast han har gjort fel för han frågade henne EFTER han utfört handlingarna. Det spelar ingen roll vad hon svarade när han frågade. ALLA handlingar som skedde innan frågan och samförståndet är övergrepp. Varför är detta så svårt att förstå??
  • Anonym (Skönt)
    molly50 skrev 2013-09-01 22:22:30 följande:

Ja,och det gjorde han EFTER att han startat denna tråden och fått en massa kritik för det han gör.
    Om han inte gjort det alt inte fått kritik så hade han kanske inte frågat henne alls utan bara fortsatt med det han gör.
    Och från början så bara utförde han dessa handlingar utan att ens ha tänkt på om flickvännen var ok med det. 

Läser man trådstarten så står där,klart och tydligt,att han tänder på att utföra sexuella handlingar på sin flickvän medans hon sover och därför slutar om han märker att hon börjar vakna.
    Det är alltså inte av respekt för att hon vill sova utan för att han själv ska få fortsätta njuta. Och det är det man reagerar över.
    Och som någon skrev,frågan är vad han får ut av att ha sex med någon som sover och inte är med på det hela.     
    Ni gör en tolkning utifrån det ts skriver och dömer ts som våldtäktsman...det tycker jag faktiskt är värre ändå! Jag skiter fullständigt i om detta är sant eller inte, men utifrån vad ts skrivit så tolkar jag det som att ts vet att hans sambo inte vill bli väckt, han tror även att det är okej att han pillar på henne när hon sover...kanske får han det alltid annars med, vad vet vi. Våldtäkt blir det först när den utsatte känner sig utsatt. Min man får gärna pilla på mig när jag sover, men jag skulle föredra att pillade så han väckte mig. Eftersom jag vet att han vet att jag älskar att ha sex precis när jag blivit väckt, så skulle jag bli ledsen om han ändå valde att inte väcka mig. Valde han att onanera utan att väcka mig (så som jag gör) så skulle jag inte bry mig.

Min man har faktiskt lyckats med konststycket att börja ha samlag med mig i sömnen. Jag vaknade av att han var väldigt på och tyckte att han var konstig, men det var skönt så jag lät honom hållas. På morgonen så mindes han inte detta utan trodde att det var jag som väckt honom...vem av oss har i så fall våldfört sig på vem?
  • Spartacus
    Anonym (Skönt) skrev 2013-09-01 21:30:13 följande:
    Håller med om att det låter vidrigt, men läser man vad ts sambo svarade när han frågade så får man en annan bild. Hon avskyr att bli väckt och eftersom han känner henne så visste han det med. Hon har sedan tråden startades givit sin tillåtelse, han får pilla på henne under nätterna bara han inte väcker henne.

Jag känner min man väldigt väl med, har varit tillsammans med honom mer än halva mitt liv. Jag vet vad min man skulle tycka vara okej, är det en dag då han inte ska upp tidigt så får jag väcka honom för sex. Ts får inte väcka sin sambo och då gör han så här istället. Han visste inte då om det var okej, men han trodde det...fel visserligen, men det visade sig att han hade rätt. Han kände med andra ord sin sambo precis som han sa.

mjee, nä jag fick ingen annan bild av ts, bara av hans flickvän... 
    han har fortfarande en rätt vrickad syn på sex och kroppslig integritet.

han borde fråga sig VARFÖR han tänder på att ha sex med någon som inte
    ger gensvar snarare än att fråga familjeliv.se om om det är ok att fortsätta med övergreppen.

och ja, det är fortfarande övergrepp oavsett om flickvännen gett sitt medgivande,
    hon hade nämligen inte gjort det INNAN han gjorde dom sakerna och att HON ställer upp på detta gör ju inte att "nästa flckvän" skulle känna likadant.

ts åsikt verkar vara att man enbart genom att ingå i en relation har gett sitt medgivande till att partnern leker med ens kropp när man inte vet om det.... av kärlek tydligen... gullig livsåskådning!  

• Anonym (Skönt)
    Rosa Fluff skrev 2013-09-01 22:29:27 följande:
    Fast han har gjort fel för han frågade henne EFTER han utfört handlingarna. Det spelar ingen roll vad hon svarade när han frågade. ALLA handlingar som skedde innan frågan och samförståndet är övergrepp. Varför är detta så svårt att förstå??
    Det går faktiskt att känna sin partner så pass väl. Jag älskar när min man väcker mig genom att smeka mig, men menar du att han skulle ha väckt mig och frågat mig först om det var okej? Om ts vet att hans sambo hatar att bli väckt, så är det troligtvis därför som han slutar.
  • Anonym (gris)

Min spontana tanke är ju även att om hon inte vaknar av att du slickar henne så kan du ju inte va nå vidare bra på det du gör. ^^

• Spartacus
    Anonym (Skönt) skrev 2013-09-01 21:32:15 följande:
    Förhoppningsvis känner din sambo dig väl nog för att veta att du inte skulle uppskatta om han gjorde så med dig...
    det här tillhör den typen av kategorier man inte "gissar" sig för i ett förhållande utan faktiskt frågar.

återkommer dock till föregående fråga ; VARFÖR vill man ha sex med någon som sover, utan att ha som mål att denne ska vakna,reagera och vilja ha sex med en? enorm skillnad mellan invit och ta sig friheter...   
  • molly50
    Anonym (Skönt) skrev 2013-09-01 22:33:25 följande:
    Ni gör en tolkning utifrån det ts skriver och dömer ts som våldtäktsman...det tycker jag faktiskt är värre ändå! Jag skiter fullständigt i om detta är sant eller inte, men utifrån vad ts skrivit så tolkar jag det som att ts vet att hans sambo inte vill bli väckt, han tror även att det är okej att han pillar på henne när hon sover...kanske får han det alltid annars med, vad vet vi. Våldtäkt blir det först när den utsatte känner sig utsatt. Min man får gärna pilla på mig när jag sover, men jag skulle föredra att pillade så han väckte mig. Eftersom jag vet att han vet att jag älskar att ha sex precis när jag blivit väckt, så skulle jag bli ledsen om han ändå valde att inte väcka mig. Valde han att onanera utan att väcka mig (så som jag gör) så skulle jag inte bry mig.

Min man har faktiskt lyckats med konststycket att börja ha samlag med mig i sömnen. Jag vaknade av att han var väldigt på och tyckte att han var konstig, men det var skönt så jag lät honom hållas. På morgonen så mindes han inte detta utan trodde att det var jag som väckt honom...vem av oss har i så fall våldfört sig på vem?

Jag har i alla fall aldrig kallat TS för våldtäktsman. Jag har bara läst vad TS skrivit och gjort min bedömning utifrån det.
    Och faktum är att TS utförde sexuella handlingar på sin sovande flickvän INNAN han frågade henne om hon var ok med det. Borde han inte ha gjort tvärtom,tycker du,frågat först och handlat sen?
    Allt han gjorde med henne innan han ställt frågan kan ju därför räknas som övergrepp i och med att hon inte kunde ge sitt medgivande då hon sov.  

Men då förmodar jag att ni båda har pratat om detta innan och är helt med på det.
    TS tog sig,som sagt,friheter att utöva sexuella handlingar på sin sovande flickvän för att själv få njuta. Och det är ingenstans ok.  
    Mattias 2007-05-23 <3 Hannah 2011-09-07 <3
Svar på tråden Pullar henne i sömnen