Anonym (Skönt) skrev 2013-09-01 21:30:13 följande:
Håller med om att det låter vidrigt, men läser man vad ts sambo svarade när han frågade så får man en annan bild. Hon avskyr att bli väckt och eftersom han känner henne så visste han det med. Hon har sedan tråden startades givit sin tillåtelse, han får pilla på henne under nätterna bara han inte väcker henne.
Jag känner min man väldigt väl med, har varit tillsammans med honom mer än halva mitt liv. Jag vet vad min man skulle tycka vara okej, är det en dag då han inte ska upp tidigt så får jag väcka honom för sex. Ts får inte väcka sin sambo och då gör han så här istället. Han visste inte då om det var okej, men han trodde det...fel visserligen, men det visade sig att han hade rätt. Han kände med andra ord sin sambo precis som han sa.
mjee, nä jag fick ingen annan bild av ts, bara av hans flickvän...
han har fortfarande en rätt vrickad syn på sex och kroppslig integritet.
han borde fråga sig VARFÖR han tänder på att ha sex med någon som inte
ger gensvar snarare än att fråga familjeliv.se om om det är ok att fortsätta med övergreppen.
och ja, det är fortfarande övergrepp oavsett om flickvännen gett sitt medgivande,
hon hade nämligen inte gjort det INNAN han gjorde dom sakerna och att HON ställer upp på detta gör ju inte att "nästa flckvän" skulle känna likadant.
ts åsikt verkar vara att man enbart genom att ingå i en relation har gett sitt medgivande till att partnern leker med ens kropp när man inte vet om det.... av kärlek tydligen... gullig livsåskådning!