• molly50

Pullar henne i sömnen

Michelle 341 skrev 2013-09-01 16:04:39 följande:

Fan vad svinigt gjort av den killen!! Självklart inte ok eftersom du aldrig gett din medgivande att ens ha en sexuell relation med honom ALLS.

När jag menar med att "känna varandra väl" så menar jag såklart inte att man känner varandra som vänner eller arbetskollegor hur nära man än står varandra så har dem ju ingen koll på din sexuella gräns  men det borde en partner ha om man är öppen till varandra och inte döljer hemska sexuella upplevelser som han haft förut tex. Tex om min man ser ngt på tv och han säger "åh det skulle jag vilja testa" så utgår jag från att han skulle gilla om jag gav honom den upplevelsen utan att rakt ut fråga honom. Det är det jag menar med att man kan få hintar och indikationer på var sin partners gräns går utan att fråga. Ibland förtar det hela den sexuella upplevelsen o man frågar om lov först, det blir liksom så krystat och konstlat då.
    Ja,det var riktigt svinigt gjort. Speciellt som jag gjort klart att jag bara ville att vi skulle vara vänner och inget annat.

Jag förstår hur du menar. Men jag tycker ändå inte att man gör så med sin partner utan att ens fråga innan om h*n är ok med det.
    Det är en sak att,som du skriver,säga att man vill testa en viss sak och kolla med sin partner om det är ok.
    Men jag tycker inte att man har rätten att utföra sexuella handlingar på varandra bara för att man är ett par.
    Speciellt inte om man bara är ute efter att få njutning för sin egen skull.
    Man vet inte vad personen har i bagaget. Kanske finns det något som h*n inte har velat berätta. Och då är det rena vansinnet att göra så.     
    Mattias 2007-05-23 <3 Hannah 2011-09-07 <3
  • Rosa Fluff

Jag kan hålla med om att det är jätte mysigt att vakna av lite smek. Att vakna av oralsex skulle inte vara okej för min del. Men här är ju poängen att man vaknar och slutför allt tillsammans. Men i TS fall sover hon hela tiden. Som nån skrev, då kan man ju lika gärna pilla på en stubbe. Varför vill man pilla på någon utan att få respons? Nån som ligger som en död fisk.. Nä, lite väl makabert och som sagt även olagligt...

• Spartacus

rent generellt så ser jag flera fel i att ha sex med någon som sover... varpå det första felet är att personen i fråga SOVER, dvs. han/hon har inte gett sitt medgivande och kanske skulle ta illa vid sig eller av flertalet orsaker inte vill ha sex just där just då. det är ju liksom sånt man får svar på om partnern är vaken?

lika fel som att ha sex med någon som är full eller drogad eller av annan orsak inte är närvarande i sinnet...

för att jag skulle kunna se det som rätt så tycker jag ett medgivande ska finnas i förhand. i en relation borde man ju ha kommit överens om var gränserna går.

i övrigt ser jag det nog som övergrepp/våldtäkt! 

frågar mig som ovanstående vad man får ut av att pilla på en som inte ger någon reaktion och där det itne avslutas i gemensamt sex? för mig ringer då varningsklockor där i alla fall....

som någon skrev. ts: fråga din tjej vad hon tycker om detta nu i efterhand? svårt att se varför hon skulle finns det upphetsande eller ens särskilt trevligt att hon har haft sex utan att veta om det själv!   

• Moolie

Antingen hade jag undrat varför min man har sex med mig eller så hade jag hängt med på njutningens färd! :) 

• Isnogood
    Spartacus skrev 2013-09-01 20:26:25 följande:
    rent generellt så ser jag flera fel i att ha sex med någon som sover... varpå det första felet är att personen i fråga SOVER, dvs. han/hon har inte gett sitt medgivande och kanske skulle ta illa vid sig eller av flertalet orsaker inte vill ha sex just där just då. det är ju liksom sånt man får svar på om partnern är vaken?

lika fel som att ha sex med någon som är full eller drogad eller av annan orsak inte är närvarande i sinnet...

för att jag skulle kunna se det som rätt så tycker jag ett medgivande ska finnas i förhand. i en relation borde man ju ha kommit överens om var gränserna går.

i övrigt ser jag det nog som övergrepp/våldtäkt! 

frågar mig som ovanstående vad man får ut av att pilla på en som inte ger någon reaktion och där det itne avslutas i gemensamt sex? för mig ringer då varningsklockor där i alla fall....

som någon skrev. ts: fråga din tjej vad hon tycker om detta nu i efterhand? svårt att se varför hon skulle finns det upphetsande eller ens särskilt trevligt att hon har haft sex utan att veta om det själv!   

Jag håller med till fullo
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • babybabe
    molly50 skrev 2013-09-01 18:51:03 följande:
    Ja,det var riktigt svinigt gjort. Speciellt som jag gjort klart att jag bara ville att vi skulle vara vänner och inget annat.

Jag förstår hur du menar. Men jag tycker ändå inte att man gör så med sin partner utan att ens fråga innan om h*n är ok med det.
    Det är en sak att,som du skriver,säga att man vill testa en viss sak och kolla med sin partner om det är ok.
    Men jag tycker inte att man har rätten att utföra sexuella handlingar på varandra bara för att man är ett par.
    Speciellt inte om man bara är ute efter att få njutning för sin egen skull.
    Man vet inte vad personen har i bagaget. Kanske finns det något som h*n inte har velat berätta. Och då är det rena vansinnet att göra så.     
  • Spartacus

"mer än att hon rört sig i sömnen men då hinner jag snabbt sluta"

/ herr våldtäktsman

• Anonym (Sad sad)
    Spartacus skrev 2013-09-01 20:41:42 följande:
    "mer än att hon rört sig i sömnen men då hinner jag snabbt sluta" / herr våldtäktsman      

• keron
    "mer än att hon rört sig i sömnen men då hinner jag snabbt sluta"

/ herr våldtäktsman

Spot on!
  • Labolina
    "mer än att hon rört sig i sömnen men då hinner jag snabbt sluta" / herr våldtäktsman      

Svar på tråden Pullar henne i sömnen