Pullar henne i sömnen
Fan vad svinigt gjort av den killen!! Självklart inte ok eftersom du aldrig gett din medgivande att ens ha en sexuell relation med honom ALLS.
När jag menar med att "känna varandra väl" så menar jag såklart inte att man känner varandra som vänner eller arbetskollegor hur nära man än står varandra så har dem ju ingen koll på din sexuella gräns men det borde en partner ha om man är öppen till varandra och inte döljer hemska sexuella upplevelser som han haft förut tex. Tex om min man ser ngt på tv och han säger "åh det skulle jag vilja testa" så utgår jag från att han skulle gilla om jag gav honom den upplevelsen utan att rakt ut fråga honom. Det är det jag menar med att man kan få hintar och indikationer på var sin partners gräns går utan att fråga. Ibland förtar det hela den sexuella upplevelsen o man frågar om lov först, det blir liksom så krystat och konstlat då.
Jag förstår hur du menar. Men jag tycker ändå inte att man gör så med sin partner utan att ens fråga innan om h*n är ok med det.
Det är en sak att,som du skriver,säga att man vill testa en viss sak och kolla med sin partner om det är ok.
Men jag tycker inte att man har rätten att utföra sexuella handlingar på varandra bara för att man är ett par.
Speciellt inte om man bara är ute efter att få njutning för sin egen skull.
Man vet inte vad personen har i bagaget. Kanske finns det något som h*n inte har velat berätta. Och då är det rena vansinnet att göra så.