• Polly74

Pullar henne i sömnen

Spartacus skrev 2013-09-01 20:41:42 följande:
    "mer än att hon rört sig i sömnen men då hinner jag snabbt sluta"

/ herr våldtäktsman

• molly50

/ herr våldtäktsman

Mattias 2007-05-23 <3 Hannah 2011-09-07 <3
  • Rosa Fluff

/ herr våldtäktsman

Tummen upp!
  • Anonym (Skönt)
    Spartacus skrev 2013-09-01 20:26:25 följande:
    rent generellt så ser jag flera fel i att ha sex med någon som sover... varpå det första felet är att personen i fråga SOVER, dvs. han/hon har inte gett sitt medgivande och kanske skulle ta illa vid sig eller av flertalet orsaker inte vill ha sex just där just då. det är ju liksom sånt man får svar på om partnern är vaken?

lika fel som att ha sex med någon som är full eller drogad eller av annan orsak inte är närvarande i sinnet...

för att jag skulle kunna se det som rätt så tycker jag ett medgivande ska finnas i förhand. i en relation borde man ju ha kommit överens om var gränserna går.

i övrigt ser jag det nog som övergrepp/våldtäkt! 

frågar mig som ovanstående vad man får ut av att pilla på en som inte ger någon reaktion och där det itne avslutas i gemensamt sex? för mig ringer då varningsklockor där i alla fall....

som någon skrev. ts: fråga din tjej vad hon tycker om detta nu i efterhand? svårt att se varför hon skulle finns det upphetsande eller ens särskilt trevligt att hon har haft sex utan att veta om det själv!   

Klicka på "visa endast" i ts så ser ni att han faktiskt frågat och fått svar.
  • Insatt

Hur jag hade reagerat om jag hade märkt att min sambo gjorde saker med min kropp han uppenbarligen inte ville att jag skulle veta om, med tanke på att du slutar när hon verkar vakna? Naturligtvis hade jag polisanmält honom! Han hade ju till och med haft uppsåt att våldta mig!

• Anonym (Skönt)

/ herr våldtäktsman

Håller med om att det låter vidrigt, men läser man vad ts sambo svarade när han frågade så får man en annan bild. Hon avskyr att bli väckt och eftersom han känner henne så visste han det med. Hon har sedan tråden startades givit sin tillåtelse, han får pilla på henne under nätterna bara han inte väcker henne.

Jag känner min man väldigt väl med, har varit tillsammans med honom mer än halva mitt liv. Jag vet vad min man skulle tycka vara okej, är det en dag då han inte ska upp tidigt så får jag väcka honom för sex. Ts får inte väcka sin sambo och då gör han så här istället. Han visste inte då om det var okej, men han trodde det...fel visserligen, men det visade sig att han hade rätt. Han kände med andra ord sin sambo precis som han sa.
  • Anonym (Skönt)
    Insatt skrev 2013-09-01 21:23:00 följande:
    Hur jag hade reagerat om jag hade märkt att min sambo gjorde saker med min kropp han uppenbarligen inte ville att jag skulle veta om, med tanke på att du slutar när hon verkar vakna? Naturligtvis hade jag polisanmält honom! Han hade ju till och med haft uppsåt att våldta mig!
    Förhoppningsvis känner din sambo dig väl nog för att veta att du inte skulle uppskatta om han gjorde så med dig...
  • Michelle 341
    Anonym (Skönt) skrev 2013-09-01 21:30:13 följande:
    Håller med om att det låter vidrigt, men läser man vad ts sambo svarade när han frågade så får man en annan bild. Hon avskyr att bli väckt och eftersom han känner henne så visste han det med. Hon har sedan tråden startades givit sin tillåtelse, han får pilla på henne under nätterna bara han inte väcker henne.

Jag känner min man väldigt väl med, har varit tillsammans med honom mer än halva mitt liv. Jag vet vad min man skulle tycka vara okej, är det en dag då han inte ska upp tidigt så får jag väcka honom för sex. Ts får inte väcka sin sambo och då gör han så här istället. Han visste inte då om det var okej, men han trodde det...fel visserligen, men det visade sig att han hade rätt. Han kände med andra ord sin sambo precis som han sa.
  • Rosa Fluff
    Anonym (Skönt) skrev 2013-09-01 21:30:13 följande:

Men varför i allsin dar vill man pilla på nån som sover hela tiden?

Kan nån snälla förklara det för mig för jag fattar det verkligen inte!?

Vad får man ut av utföra sexuella handlingar på någon som sover genom det hela?? (Nu formulerade jag mig konstigt men hoppas ni förstår vad jag menar)
  • Anonym (Kille)

Min flickvän tycker om att jag har sex med henne i sömnen för hon säger att hon sover jätte djupt 

Svar på tråden Pullar henne i sömnen