• Spartacus

Pullar henne i sömnen

Anonym (Skönt) skrev 2013-09-01 22:37:06 följande:
    Det går faktiskt att känna sin partner så pass väl. Jag älskar när min man väcker mig genom att smeka mig, men menar du att han skulle ha väckt mig och frågat mig först om det var okej? Om ts vet att hans sambo hatar att bli väckt, så är det troligtvis därför som han slutar.
    *suck* igen... du pratar om att göra en sexuell invit och hoppas på respons... där har alltså mottagaren en chans att säga nej, eigh?

ts pratar i princip om att onanera med hjälp av en annan människas kropp, där mottagaren aldrig får en chans att neka eftersom han slutar varje gång hon är nära att vakna...   
  • molly50
    Anonym (gris) skrev 2013-09-01 22:38:06 följande:
    Min spontana tanke är ju även att om hon inte vaknar av att du slickar henne så kan du ju inte va nå vidare bra på det du gör. ^^
    Mattias 2007-05-23 <3 Hannah 2011-09-07 <3
  • Rosa Fluff
    Det går faktiskt att känna sin partner så pass väl. Jag älskar när min man väcker mig genom att smeka mig, men menar du att han skulle ha väckt mig och frågat mig först om det var okej? Om ts vet att hans sambo hatar att bli väckt, så är det troligtvis därför som han slutar.
    Det här var nog ett av de mest korkade inläggen hittills.. För Guds skull läs TS!! Han visste INTE hur hon skulle reagera. Han hade ingen som helst aning om ifall hon gillar det eller inte. Han tog sig friheten och GISSADE till sig vad hon tycker.

Man ska ALLTID ha rätt till bestämmande över sin egen kropp! Man ska ALLTID ha möjligheten att säga nej! Varje gång! Att detta måste skrivas är ju skrämmande!
  • molly50

"Jag tänder på att ha någon form av sex med henne när hon sover och därför gör jag  som jag gör. Jag vet dock inte hur hon skulle reagera om hon skulle vakna upp av det någon gång."

Detta står att läsa i trådstarten. Tycker du det verkar som att TS slutar av respekt för att hans flickvän inte vill bli väckt? 
  • Spartacus
    Anonym (Skönt) skrev 2013-09-01 22:33:25 följande:
    Ni gör en tolkning utifrån det ts skriver och dömer ts som våldtäktsman...det tycker jag faktiskt är värre ändå! Jag skiter fullständigt i om detta är sant eller inte, men utifrån vad ts skrivit så tolkar jag det som att ts vet att hans sambo inte vill bli väckt, han tror även att det är okej att han pillar på henne när hon sover...kanske får han det alltid annars med, vad vet vi. Våldtäkt blir det först när den utsatte känner sig utsatt. Min man får gärna pilla på mig när jag sover, men jag skulle föredra att pillade så han väckte mig. Eftersom jag vet att han vet att jag älskar att ha sex precis när jag blivit väckt, så skulle jag bli ledsen om han ändå valde att inte väcka mig. Valde han att onanera utan att väcka mig (så som jag gör) så skulle jag inte bry mig.

Min man har faktiskt lyckats med konststycket att börja ha samlag med mig i sömnen. Jag vaknade av att han var väldigt på och tyckte att han var konstig, men det var skönt så jag lät honom hållas. På morgonen så mindes han inte detta utan trodde att det var jag som väckt honom...vem av oss har i så fall våldfört sig på vem?

och hur skulle du reagera om din man tände på att du fortsatte sova och egentligen inte alls ville att du skulle vakna eftersom han tände på idéen att du bara ligger där som en sovande kropp? upphetsande tanke va?

våltäkt blir det först när den som blivit våldtagen säger så, hmmm. mjaa, så kan man väl se det, men om ts frågar sig om det här är rätt väg att gå så skulle jag fortfarande säga att de flesta tjejer förmodligen inte föredrar att bli utnyttjade i sömnen... märkligt det vore att säga att hans gärningar är sunda och bra och han fortsätter samma race med ännu en tjej och ännu en.  
  • molly50
    Rosa Fluff skrev 2013-09-01 22:44:26 följande:
    Det här var nog ett av de mest korkade inläggen hittills.. För Guds skull läs TS!! Han visste INTE hur hon skulle reagera. Han hade ingen som helst aning om ifall hon gillar det eller inte. Han tog sig friheten och GISSADE till sig vad hon tycker.

Man ska ALLTID ha rätt till bestämmande över sin egen kropp! Man ska ALLTID ha möjligheten att säga nej! Varje gång! Att detta måste skrivas är ju skrämmande!
  • Spartacus
    molly50 skrev 2013-09-01 22:46:46 följande:

"Jag tänder på att ha någon form av sex med henne när hon sover och därför gör jag  som jag gör. Jag vet dock inte hur hon skulle reagera om hon skulle vakna upp av det någon gång."

Detta står att läsa i trådstarten. Tycker du det verkar som att TS slutar av respekt för att hans flickvän inte vill bli väckt? 
  • SillyJokes

Ärligt talat, TS.
    Varför kunde du inte bara diskutera saken med henne först, innan du började utnyttja henne på det här sättet? Åh, jag vet varför! Du njuter av tanken på att hon inte vet om vad du gör med hennes kropp.
    Skaffa en docka istället eller gå till någon form av psykoterapeut. Det är inte friskt att göra så här.

• hejjr

Min förra tjej sa till mig att hon gick igång på att bli knullad när hon sov, och vakna upp av att jag var inne i henne. Det hände tyvärr bara en gång (pga jag sover väldigt bra), och det gillade hon som fan.
    Räknas det då som samtycke om vi hade pratat om det innan? Skulle jag kunna ha legitimt blivit anmäld för våldtäckt? 

• LillGris
    hejjr skrev 2013-09-01 23:41:02 följande:
    Min förra tjej sa till mig att hon gick igång på att bli knullad när hon sov, och vakna upp av att jag var inne i henne. Det hände tyvärr bara en gång (pga jag sover väldigt bra), och det gillade hon som fan.

Räknas det då som samtycke om vi hade pratat om det innan? Skulle jag kunna ha legitimt blivit anmäld för våldtäckt? 

Om ni pratat om det innan och hon gett sin tillåtelse, så är det samtycke ja.
Svar på tråden Pullar henne i sömnen