Anonym (Skönt) skrev 2013-09-01 22:33:25 följande:
Ni gör en tolkning utifrån det ts skriver och dömer ts som våldtäktsman...det tycker jag faktiskt är värre ändå! Jag skiter fullständigt i om detta är sant eller inte, men utifrån vad ts skrivit så tolkar jag det som att ts vet att hans sambo inte vill bli väckt, han tror även att det är okej att han pillar på henne när hon sover...kanske får han det alltid annars med, vad vet vi. Våldtäkt blir det först när den utsatte känner sig utsatt. Min man får gärna pilla på mig när jag sover, men jag skulle föredra att pillade så han väckte mig. Eftersom jag vet att han vet att jag älskar att ha sex precis när jag blivit väckt, så skulle jag bli ledsen om han ändå valde att inte väcka mig. Valde han att onanera utan att väcka mig (så som jag gör) så skulle jag inte bry mig.
Min man har faktiskt lyckats med konststycket att börja ha samlag med mig i sömnen. Jag vaknade av att han var väldigt på och tyckte att han var konstig, men det var skönt så jag lät honom hållas.

På morgonen så mindes han inte detta utan trodde att det var jag som väckt honom...vem av oss har i så fall våldfört sig på vem?

och hur skulle du reagera om din man tände på att du fortsatte sova och egentligen inte alls ville att du skulle vakna eftersom han tände på idéen att du bara ligger där som en sovande kropp? upphetsande tanke va?
våltäkt blir det först när den som blivit våldtagen säger så, hmmm. mjaa, så kan man väl se det, men om ts frågar sig om det här är rätt väg att gå så skulle jag fortfarande säga att de flesta tjejer förmodligen inte föredrar att bli utnyttjade i sömnen... märkligt det vore att säga att hans gärningar är sunda och bra och han fortsätter samma race med ännu en tjej och ännu en.