mitthemligajag skrev 2014-09-14 06:54:39 följande:
Ja jo klart allt är jobbigare, de kan jag inte säga något om! Men jag blir så ju otroligt rastlös så förra veckan målade jag om hallen ;) men de fick jag igen på kvällen, världens menssmärtor och sammandragningar! Men annars så! Hade förväntat mig att känna mig som en stor valross som inte kan göra någonting för jag tycker det är så folk får dom sista veckorna att låta :p målar fortfarande tånaglarna och knyter skorna ( ja det är jobbigt, men de går ) men det kanske handlar lite om jädrar anamma också,
Håll igång så länge man kan, det skadar inte att röra lite på sig, jag kan då inte bara vara still, men sover en gång mitt på dagen gör jag :) det är viktigast att ta det lugnt och ladda upp under latensfasen vad jag förstår (om man märker av den vill säga) :) min mamma har blivit hyperaktiv 5 av 7 ggr innan förlossningen startat, (ena ungen va igångsättning och andra blev akut kejsarsnitt) men de resterande barn har hon alltid börjat stor städa, riva ut alla skåpar och dammtorka varje pinal osv, Och alltid 1-3 dagar innan förlossning och hon har då orkat varje fl ;) så kör på du om du orkar! Det gör då jag :D