Limaliie skrev 2014-08-01 13:50:59 följande:
Hemma igen! Surprise 
Men inte för att inget hänt, för det har hänt mycket sen i måndags tyckte hon utan för att de vill vänta in det så mycket som möjligt själv. SUCK! Senast tisdag sätts jag igång, ska till förlossningen på måndag för bedömning igen, så onödigt för jag ska ändå sättas igång senast tisdag.
Hur som har tappen plånats ut mer och mer, är nu mjuk o framåtlutad, bebisen har fixerat sig helt och jag är öppen 3 cm!!! Hon sa att det är på gång nu...och trodde att det kan tänkas komma igång av sig självt innan igångsättningen. Det hoppas jag verkligen.
Fick även en andra hinnsvepning och hon sa återigen idag hur tålig jag är och det är positivt inför förlossningen och smärtan. tack.
Pedalen: Vad sa de om dig? Är du öppen osv nått?
roligt att du snart får träffa dina bebisar, inte långt kvar alls då ju!
Men gud så spännande, du är ju redan en bra bit på väg Limaliie!! Öppen 3 centimeter redan... :O Tror faktiskt att din bebis kommer före tisdag.
Själv tycker jag att det liksom moler lite.. Men det är väldigt diffust än så länge, så diffust så jag nästan tror att jag inbillar mig.. Haha...!
Nä vad säger ni tjejer?! (Limaliie & Pedalen i af!) Nu ger vi järnet och försöker klämma ut dom här små liven innan helgen är över?!! ;)