thefee skrev 2014-08-05 16:42:09 följande:
Får fel i huvudet snart! Allt sonen gör går mig på nerverna. Maken tycker synd om sig själv för att yak fick jobba övertid idag. Det är så jävla varmt att man svettas bara av tanken på att röra sig ens lite. Provade mäta runt magen idag eftersom jag förra gången mins att jag var 108cm runt hela magen vud naveln. Samma mått har jag nu vilket betyder att jag kommer bli ännu större den här gången! Herregud blir det inte svalare snart kommer jag dö av värme slag!
Håller med, det är bara vidrigt varmt. Och här blev vi tvungna att stänga alla fönster på förmiddagen... Har inte gått att vädra på hela dagen pga röken fr skogsbranden. Bor i Västerås, det är endå typ 3 mil fr branden men röken har bitvis legat tjock... Helt galet! Och det är helt galet kvavt inomhus nu. (Fast det finns dom som har det tusen ggr värre just nu så jag vill/ borde egentligen inte klaga..)
Säg åt din make att han får underhålla sonen och sen låser du in dig i sovrummet eller något, tills humöret är under kontroll ;) lite egentid och utrymme att andas kan göra underverk!