• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Axeladra

Jag är ledsen men jag kan inte eller är. Väldigt dålig på datorer över lag. Kanske finns någon annan som kan hjälpa och lägga till dej. Hoppas jag och även övriga nya

JennyVendelay skrev 2014-11-15 11:53:53 följande:

JennyVendelay, 1a barnet

• Ulrika1982

6+2 idag och jag har börjat få bra mycket mer mens/molvärk än tidigare. Någon som känner igen sig?

• JennyVendelay
    Axeladra skrev 2014-11-15 12:08:34 följande:

Jag är ledsen men jag kan inte eller är. Väldigt dålig på datorer över lag. Kanske finns någon annan som kan hjälpa och lägga till dej. Hoppas jag och även övriga nya smile1.gif

Haha, jag skrev på fel inlägg!
  • Mikesfru

Vad kul att så många plussat! Jag försöker verkligen att inte noja över mf, trots mitt ma nyligen, men på något konstigt sätt är känslan bättre denna gång. Har bokat träff med min goa bm redan 27/11 och hoppas hon bokar in mig på vul kort därefter :)

• Mikesfru

BF-lista

26/6Alvolina1/7Stella78, 3e barnetAnnalouiseSemlan79, 6:e barnetcillylängtan285Tanya6

2/7 annaknr3, 3:e barnetjenny0819, 1:a barnet beth1, 2:a barnet lollolouise, 1:a barnet lisen89, 1:a barnet sandrafelicia, 2:a barnet hippo83, 1:a barnetMagicQueen 3e barnetjomso, 2:a barnetikala, 2:a barnet

3/7JohannaMem, 1:a barnetmystrollet, 1:a barnet

4/7Tigerhonan

5/7 Jedsitha, 1:a barnetmilliee 2:a barnetbubbelibubbeligezum, 2:a barnetkaaatieÖverlyckligTjej, 1:a barnetLourdes, 2:a barnet

7/7Kiki10

8/7Ellonbellon, 1:a barnetchilibeanUlrika1982, 2:a barnetMalvik, 5:e barnet

eescala 1:a barnet

9/7NILE90, 1:a barnetamandamoller, 2:a barnetThisisme84

11/7Anehhsbino2010Maaalin88, 2:a barnet

13/7Marri9314/7Lkpg1987, 2:a barnet

15/7Axeladarakvinna16780Inget datumAmandaRKarmakipsy, 2:a barnet

23/7 mikesfru 3:dje barnet

• Kiki10

Är det någon förutom mig som inte har några symptom? Är i v 7+3 men känner inget särskilt! Blir orolig!:(

• Annalouise
    Kiki10 skrev 2014-11-15 16:55:22 följande:

Är det någon förutom mig som inte har några symptom? Är i v 7+3 men känner inget särskilt! Blir orolig!:(

Känner bara ytterst lite i brösten. Annars känner jag inget förutom trötthet!! Mer eller mindre var dag. Känner du inte av trötthet heller? :)
  • Kiki10
    Annalouise skrev 2014-11-15 18:49:26 följande:

Känner bara ytterst lite i brösten. Annars känner jag inget förutom trötthet!! Mer eller mindre var dag. Känner du inte av trötthet heller? :)

Jo trötthet känner jag av och kan ha lite som lätt "mensvärk" eller kramp i livmodern men har inget av det "typiska" dom illamående, känslig för doft, superkänsliga bröst osv. Man ska väl inte klaga på att man mår bra men vill bara vara säker på att allt är som det ska! Vilken vecka är du i?
  • Anehhs

Är de någon som lider av ilningar i ljumsken? Kom idag och är ingen höjdare:( någon som har förslag på vad man kan göra åt det?

• Kiki10
    Anehhs skrev 2014-11-15 23:10:24 följande:

Är de någon som lider av ilningar i ljumsken? Kom idag och är ingen höjdare:( någon som har förslag på vad man kan göra åt det?

jag hade ilningar i ljumske och ben, min bm sa att det antagligenva pga vitaminbrist och sa att ja skulle börja med aco gravid. Det har hjälpt mig iaf sen är det väldigt bra att ta den under grav.
Svar på tråden BF JULI 2015