• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • ninni84

Hej hej...
    Grattis till alla blivande mammor.... finns inget bättre än när man får hålla det lilla livet i sina armar för första gången

Hoppas det går bra att hoppa in så här sent, plussade för ett par dagar sedan, andra barnet. Är i vecka 5, så många långa veckor kvar tills jag får träffa mitt lilla mirakel, fotfarande dock svårt att tro att det är ett litet liv där inne. förutom på kvällarna, somnar varje kväll framför tv, vilket ALDRIG hände annars.
    någon annan som är extremt trött så här tidigt, har inget minne av det från förra graviditeten, då misstänkte jag inget fören jag var i vecka 7 och nästan blev tvingad att göra ett grav.test av min sambo.

• bebba83
    Mecros skrev 2014-11-16 20:40:37 följande:

Hej! Jag hoppar in här jag med! Grattis till alla mammor! :)

Jag har beräknat bf 21/7. Är ganska tidig i graviditeten v.5 och är orolig för missfall mest hela tiden. Försöker njuta emellanåt. Första graviditeten också. Bör jag ringa barnmorskan i morgon o be om att få skriva in mig?

Grattis till dig!!!! Jag är beräknad 20/7 så bara dagen före :) jag ringde för att skriva in mig och fick tid dagen efter (nog ovanligt att de går så fort ) och även om de inte gjorde några tester eller så var det väldigt skönt att få komma dit och prata och bestämma tid för det stora samtalet och så. Det hela blev mer verkligt på nåt vis:) ring och beställ en tid :)
  • Mecros
    bebba83 skrev 2014-11-16 21:15:22 följande:

Grattis till dig!!!! Jag är beräknad 20/7 så bara dagen före :) jag ringde för att skriva in mig och fick tid dagen efter (nog ovanligt att de går så fort ) och även om de inte gjorde några tester eller så var det väldigt skönt att få komma dit och prata och bestämma tid för det stora samtalet och så. Det hela blev mer verkligt på nåt vis:) ring och beställ en tid :)

Oh grattis! Då måste du fått veta att du var gravid nyligen också? Jag tog testet igår. Helt overkligt, jag och mannen har pratat om det konstant idag. Okej men vad skönt då sla jag ringa och be om en tid. :)
  • bebba83
    Mecros skrev 2014-11-16 21:31:46 följande:

Oh grattis! Då måste du fått veta att du var gravid nyligen också? Jag tog testet igår. Helt overkligt, jag och mannen har pratat om det konstant idag. Okej men vad skönt då sla jag ringa och be om en tid. :)

Ja jag fick beskedet i måndags! Hela denna veckan har vart så surrealistisk! Häftigt men helt ofattbart! Längtar till vecka 12 nu ?
  • februaribebis

Får man vara med? Glad Har plussat ikväll och har bf 26 juli! Har kännt på mig en vecka att jag nog är gravid men senaste dagarna betydligt mer pga av trötthet, ömma bröstvårtor och så kväljer det när jag äter vissa saker som jag normalt sett gillar. SPÄNNANDE! Mf i maj så jag hoppas detta går bättre. Andra barnet! Skrattande

• Lissing
    februaribebis skrev 2014-11-16 22:28:43 följande:

Får man vara med? Glad Har plussat ikväll och har bf 26 juli! Har kännt på mig en vecka att jag nog är gravid men senaste dagarna betydligt mer pga av trötthet, ömma bröstvårtor och så kväljer det när jag äter vissa saker som jag normalt sett gillar. SPÄNNANDE! Mf i maj så jag hoppas detta går bättre. Andra barnet! Skrattande

Klart du får Skrattande
    Vi har samma BF och jag har också ett MF i bagaget Obestämd
  • Lissing
    BF-lista Baby

26/6
    Alvolina

1/7
    Stella78, 3e barnet
    Annalouise
    Semlan79, 6:e barnet
    cillylängtan285
    Tanya6

2/7
    annaknr3, 3:e barnet
    jenny0819, 1:a barnet
    beth1, 2:a barnet
    lollolouise, 1:a barnet
    lisen89, 1:a barnet
    sandrafelicia, 2:a barnet
    hippo83, 1:a barnet
    MagicQueen, 3e barnet
    jomso, 2:a barnet
    ikala, 2:a barnet

3/7
    JohannaMem, 1:a barnet
    mystrollet, 1:a barnet

4/7
    Tigerhonan

5/7
    Jedsitha, 1:a barnet
    milliee, 2:a barnet
    bubbelibubbeligezum, 2:a barnet
    kaaatie
    ÖverlyckligTjej, 1:a barnet
    Lourdes, 2:a barnet

7/7
    Kiki10

8/7
    Ellonbellon, 1:a barnet
    chilibean
    Ulrika1982, 2:a barnet
    Malvik, 5:e barnet 

eescala, 1:a barnet 

9/7
    NILE90, 1:a barnet
    amandamoller, 2:a barnet
    Thisisme84 

11/7
    Anehhsbino2010
    Maaalin88, 2:a barnet

13/7
    Marri93

14/7
    Lkpg1987, 2:a barnet

15/7
    Axeladara
    kvinna16780

17/7
    MrsFreud, 7:e barnet

20/7
    bebba83

21/7
    Mecros

23/7
    mikesfru, 3:dje barnet

26/7
    Lissing, tredje barnet
    februaribebis

Inget datum
    AmandaR
    Karmakipsy, 2:a barnet
  • Lissing

Förra BF-listan såg jättekonstig ut så jag försökte göra den tydligare.
    Rätta den om jag har gjort fel någonstans, och lägg till er själva om ni vill
    eller ta bort er själva om ni vill Glad

• Anna Hbg

Hej!

Får jag också hänga på här?

Plussade idag med andra barnet och är nog fortfarande halvt om halvt i chock.

Det som sätter ett lock på lyckan är att jag genomgår en behandling och dr tyckte det var bäst att vänta ca 1 år innan jag blev gravid samt att mannen blev av med jobbet i fredags :(

Ingen fara för barnet med min behandling men kan bli jobbigt för mig och mannen hittar förhoppningsvis snart nytt jobb.

Oj, blev visst hela mitt livs historia här :P

Kontentan av allt är att vi kommer att behålla älskade lilla pricken och det kommer att ordna sig med det andra till slut! :)

Enligt appen jag använder har jag bf 23/7.

• Mikesfru

Fy fan, drömde i natt så otroligt verkligt att jag börjat blöda :( tack och lov blöder jag inte, men känns som att alla symptom bara försvann.. Dör av oro :(

Svar på tråden BF JULI 2015