• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • MiaIa90

Hej någon av er som har stark växtvärk precis som mensvärk?
    Jag har de och är i vecka 5 i morgon om de stämmer.
    Och jag har värkar precis som stark mensvärk fast de är växtvärk men är så rädd att de ska hända något. 

• februaribebis

Hoppas det går bättre för oss denna gång! Det är så svårt att njuta eftersom man hela tiden oroar sig. Så fort man känner något mellan benen måste man ju springa å kolla så det inte blöder. ???

Lissing skrev 2014-11-16 22:38:42 följande:

Klart du får 

Vi har samma BF och jag har också ett MF i bagaget 

• Mima
    MiaIa90 skrev 2014-11-17 20:29:12 följande:

Hej någon av er som har stark växtvärk precis som mensvärk?
    Jag har de och är i vecka 5 i morgon om de stämmer.
    Och jag har värkar precis som stark mensvärk fast de är växtvärk men är så rädd att de ska hända något. 

Jag har växtvärk till och från. I morgon har jag gått 5 fulla veckor och jag känner mig hemskt orolig. I de tidigare graviditeterna har jag mått illa och känt av tröttheten. Visserligen är alla graviditeter olika, men jag känner mig inte ens gravid
  • burehed

Har ni någon fb sida där ni pratar? :) jag förstår mig inte alls på denhär sidan o hade gärna velat följa fler som väntar barn samtidigt :)

• Jmelb

Hej. Jag hoppar oxo gärna på här. Är 35 år o väntar mitt andra barn. Har gått igenom många år med ivf så det känns lite ofattbart att vi ska bli tvåbarnsföräldrar. 5+0 idag.

• Malvik
    burehed skrev 2014-11-17 22:03:42 följande:

Har ni någon fb sida där ni pratar? :) jag förstår mig inte alls på denhär sidan o hade gärna velat följa fler som väntar barn samtidigt :)

Ja, skicka meddelande till TreTriss så bjuder hon in!
  • Annalouise

Hörrni, jag behöver hjälp. Ska snart på en personalfest. JAG är den som har peppat alla att det ska bli så himla kul & jag har tagit ledigt söndagen för att kunna vara med hela kvällen.

Vad gör jag? Hur tar jag mig igenom den här festen som styrs på en pub? Får lite smått panik av tanken! Haha. Jag vill så gärna vara med men har börjat fundera på att sjukanmäla mig. Kommer inte på en plan

• sommarflickan

Hoppas att det är okej att jag hoppar in här! Verkar vara en trevlig stämning i tråden.

Jag plussade i helgen, så går allt som vi hoppas så blir vår dotter storasyster i slutet på juli. Fantastiskt!

• sparrisss
    Annalouise skrev 2014-11-17 23:02:20 följande:

Hörrni, jag behöver hjälp. Ska snart på en personalfest. JAG är den som har peppat alla att det ska bli så himla kul & jag har tagit ledigt söndagen för att kunna vara med hela kvällen.

Vad gör jag? Hur tar jag mig igenom den här festen som styrs på en pub? Får lite smått panik av tanken! Haha. Jag vill så gärna vara med men har börjat fundera på att sjukanmäla mig. Kommer inte på en plan

Jag vet inte, tycker sånt där är jättesvårt! Jag var ute på födelsedagsmiddag med min man i förra veckan och drack apelsinjuice och fick direkt frågor om jag var gravid. Jag svarade nej och att jag behövde plugga och vara pigg i huvudet, men man kunde se att folk inte trodde mig... men dom får väl spekulera isåfall.

Om du inte vill "låtsas" dricka och "låtsas" vara full så kommer nog folk att spekulera ifall du brukar festa loss... men låt dom göra det då?

Förresten var det bara två personer som undrade, resten hade så fullt upp med sig själva att dom inte kollade vad jag drack. ;)
  • Mikesfru

Jag tror, som sparriss också säger att alla har så fullt upp med sig själva att de inte lägger märke till om ditt glas töms eller inte. Mitt råd: sitt med ett glas, fukta läpparna emellanåt så det ser ut som om du dricker, funkar varje gång ;) och när folk blir fulla märker de ännu mindre! Hoppas du får kul!

Annalouise skrev 2014-11-17 23:02:20 följande:

Svar på tråden BF JULI 2015