• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • JennyVendelay
    Lisen89 skrev 2014-11-13 18:29:29 följande:
    Jag tror jag testade 6+4 eller +5 och då var det superstarkt, lika starkt som kontrollstrecket (testlagrets stickor) Men det är väl olika hur mycket hormon man har och vilket test du använder. När jag plussade på BIM-1 fick jag suupersvagt på testlagret. Men fick ett tydligt och starkt plus på Clearblue inom en timme!
    Tack för svaret! :) Fick åka in och kolla mig idag pga smärtor, gjorde ultraljud och fick se en hinnsäck, men man kan inte se fostret än. Är vara i v 6, 5+1 så det är nog för tidigt. Men man blir ju så nojig! Men allt såg bra ut och jag behöver inte följas upp, det måste ju va bra!
  • Jedsitha
    Trisp skrev 2014-11-13 15:57:13 följande:

Jedsitha jag har skickat PM ang Facebook grupp. Kan inte fler gå med?? Vore så kul!!

[quote=74334085][quote-nick]Trisp skrev 2014-11-13 15:57:13 följande:[/quote-nick]Jedsitha jag har skickat PM ang Facebook grupp. Kan inte fler gå med?? Vore så kul!!!

Jag har svarat nu. Har varit på min morfars begravning idag så jag har inte varit inne här.
  • Friidaliinnea01

Åhh, jag har varit lite osäker på testlagrets gravtest eftersom jag fått spök på dom förut men tog mig i kragen igår och köpte ett digitalt! Tror inte jag behöver säga mer än att lyckan är total :D

• brosan
    Friidaliinnea01 skrev 2014-11-14 09:12:32 följande:

Åhh, jag har varit lite osäker på testlagrets gravtest eftersom jag fått spök på dom förut men tog mig i kragen igår och köpte ett digitalt! Tror inte jag behöver säga mer än att lyckan är total :D

Åh grattis i massor! Jag gjorde precis likadant. Kunde inte lita på att det var ett plus förrän jag fick se det i klartext!
  • Mikesfru
    chilibean skrev 2014-11-12 12:47:38 följande:

Jag har också varit nojjig och tänkt/läst mkt om missfall. Men nu har jag kommit över det. Vi tar hand om oss så bra vi kan och händer det så är det inget som vi kan göra något åt ändå. 

Ska vi snickra lite på hur vi ska släppa bomben istället?  :)

Såg en youtubevideo nu vid lunchen där nära och kära får helt galna reaktioner på bomben. haha, vilken glädje! Jag blir helt tårögd.

Varning för mycket skrik...

Vilken underbar film, sitter och gråter ohämmat = tydligt gravidtecken ;)

Plussade igår på bim, tredje barnet, 35 år, precis som barnen (3 och 5 år ;)) är gärna med här om jag får, ni verkar goa! Och grattis till alla plus
  • Jenny0819
    JennyVendelay skrev 2014-11-13 16:42:14 följande:

Fråga! Jag är i v 6 idag, 5+0. Tar gravtest lite då och då mest för att jag är så himla nojig. Det är ett väldigt tydligt streck, men det är ju inte alls lika starkt som kontrollstrecket. Har det blivit det för er? Hur lång tid tog det isf? :)

jag är likadan att testa men man blir bara nojig. ska tala om att i början skulle man ha koncentretat kiss, men ju längre fram du kommer så ska du prova kiss med mycket vatten så det blir riktigt ljusgult. alltså kissa i nån behållare och fyll på vatten. de blir genast starkare igen än med koncentrerat kiss! hcg sjunker ju längre fram. :)
  • JennyVendelay
    Jenny0819 skrev 2014-11-14 15:05:46 följande:
    jag är likadan att testa men man blir bara nojig. ska tala om att i början skulle man ha koncentretat kiss, men ju längre fram du kommer så ska du prova kiss med mycket vatten så det blir riktigt ljusgult. alltså kissa i nån behållare och fyll på vatten. de blir genast starkare igen än med koncentrerat kiss! hcg sjunker ju längre fram. :)
    Har tagit både mitt på dagen med väldigt ljust kiss och det var ett väldigt tydligt streck igår em! Ska ta ett om en vecka och testa morgonurin tänkte jag. Tack för svar! Ja man blir för nojig av detta!
  • hallonlakrits1

Första gången jag skriver här :) Jag är gravid i vecka i v. 7 (v6+0) och det är beräknad bf 9 juli. Jag blev gravid snabbare än vad jag egentligen tänkt, redan under första månaden, och slutade med att jag tog flera gravtest som alla visade positivt. Än så länge har jag inte känts så tydliga förändringar. Jag är väldigt trött däremot, och hungrig. Självklart kan årstiden och det gråa vädret göra en trött med så kan vara svårt att avgöra ;) men det känns absolut som om jag är tröttare än vanligt. Lite, nästan som mensvärk, har jag känt fåtal gånger i magen.

• MrsFreud

Hej hej!
    Hoppas på att jag får vara med i denna grupp. Har letat efter BF juli 2015 grupp, men inte hittat någon förrän nu. Jag har hur som helst BF 17 juli, barn nr 7 i ordningen. Har mått fruktansvärt illa i ett par dagar, och idag slog även den berömde tröttheten till...

• Lissing

Jag har testat ÄL-test för skojs skull idag...
    de ligger bara här hemma ändå.
    Jag får glad gubbe på dem (Clearblue).
    Normalt, när man är gravid? Obestämd

Grät på jobbet idag...
    för att en vikarie gick hem.
    Vi hade haft det trevligt ihop under dagen,
    men det har jag med de flesta!
    Hur löjligt är inte detta? Haha.
    Vikarier kommer och går hela tiden,
    och det har jag aldrig bölat för tidigare.
    Så pinsamt... 

Svar på tråden BF JULI 2015