• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • TreTriss

Hej!
    Vill bara berätta att det finns en hemlig Facebookgrupp (hemlig som i att ingen annan än gruppmedlemmarna ser när du postar inlägg samt att du är medlem) för oss med bf i juli :) Nu är vi 37 tjejer där som utbyter tankar & erfarenheter!

Om ni vill vad med kan ni skicka ett privat meddelande till mig här på Familjeliv med er mailadress så skickar jag en inbjudan :)

• Helena1988

Plussade igår! Trodde inte min ögon ;) BF: 26/7 
    men det kan ju ändras efter ul.
    Tredje barnet! Spännande.
    Har blivit förkyld, feberkänsla i kropps, trög i magen, ömma bröst, sticker till i nedre delen av magen vid hastiga rörelser, trötthet, illamående som kommer och går och värk i magen.

• Malvik
    TreTriss skrev 2014-11-17 10:57:35 följande:

Hej!
    Vill bara berätta att det finns en hemlig Facebookgrupp (hemlig som i att ingen annan än gruppmedlemmarna ser när du postar inlägg samt att du är medlem) för oss med bf i juli :) Nu är vi 37 tjejer där som utbyter tankar & erfarenheter!

Om ni vill vad med kan ni skicka ett privat meddelande till mig här på Familjeliv med er mailadress så skickar jag en inbjudan :)

Kan man skicka privat meddelande via telefonen? Jag har tyvärr ingen fungerande dator..
  • Malvik
    Malvik skrev 2014-11-17 11:09:31 följande:
    Kan man skicka privat meddelande via telefonen? Jag har tyvärr ingen fungerande dator..
    Tror jg fixade det nu...
  • blackpeach

Plussade idag! Har haft symptom men trot jag varit skenis igen! Hurra. BF 26/7 första barnet.

• Mima

Hej, allihop!

Jag hoppar gärna in här i tråden! Jag plussade för en vecka sen och nu är jag gravid med vårt 4e barn :) Vi har tre pojkar födda 08,10&12 :) Enligt uträkningarna har jag BF 20 juli, men det kan ju ändras efter ultraljudet!

Helgen innan jag plussade blev jag rejält förkyld, fick feberkänsla och halsont, jag som aldrig brukar bli så, så då slog dig mig att jag kanske var gravid, annars så hade jag bara lite molvärk..

Jag har lite växtvärk nu, men annars mår jag väldigt bra !

• Lissing
    BF-lista Baby

26/6 
    Alvolina

1/7
    Stella78, 3e barnet
    Annalouise
    Semlan79, 6:e barnet
    cillylängtan285
    Tanya6

2/7 
    annaknr3, 3:e barnet
    jenny0819, 1:a barnet 
    beth1, 2:a barnet 
    lollolouise, 1:a barnet 
    lisen89, 1:a barnet 
    sandrafelicia, 2:a barnet 
    hippo83, 1:a barnet
    MagicQueen, 3e barnet
    jomso, 2:a barnet
    ikala, 2:a barnet

3/7
    JohannaMem, 1:a barnet
    mystrollet, 1:a barnet

4/7
    Tigerhonan

5/7 
    Jedsitha, 1:a barnet
    milliee, 2:a barnet
    bubbelibubbeligezum, 2:a barnet
    kaaatie
    ÖverlyckligTjej, 1:a barnet
    Lourdes, 2:a barnet

7/7
    Kiki10

8/7
    Ellonbellon, 1:a barnet
    chilibean
    Ulrika1982, 2:a barnet
    Malvik, 5:e barnet 

eescala, 1:a barnet 

9/7
    NILE90, 1:a barnet
    amandamoller, 2:a barnet
    Thisisme84 

11/7
    Anehhsbino2010
    Maaalin88, 2:a barnet

13/7
    Marri93

14/7
    Lkpg1987, 2:a barnet

15/7
    Axeladara
    kvinna16780

17/7 
    MrsFreud, 7:e barnet

20/7
    bebba83
    Mima, fjärde barnet

21/7
    Mecros

23/7 
    mikesfru, 3:dje barnet
    Anna Hbg

26/7
    Lissing, tredje barnet
    februaribebis
    Helena88, tredje barnet
    blackpeach, första barnet

Inget datum
    AmandaR
    Karmakipsy, 2:a barnet
  • Lissing

Grattis till alla nya plus! Lade till er nya här, hoppas det är okej Glad
    Hade kanske varit kul om BF-listan lades upp i TS? 
    Men det kan ju bara TS göra...

• MiaIa90

Hej hoppas gärna in här jag +a idag efter 3,5års kämpande de jag trodde var mensvärk i en vecka visade sig vara växtvärk.  Tog digitalt test så är i vecka 4-5.
    Vet inte riktigt för har tagit en dos letrozol.

• Kiki10
    Annalouise skrev 2014-11-16 08:17:52 följande:

Det är inskrivning jag ska på då. Hon skulle känna lite på livmodern och ta prover. Så hoppas att jag kanske kan få höra hjärtljudet iaf, så man vet att det är något där! Är det ett vul du gör då? :)

Ja precis!:)

Ja det är planerat så men tror ja ska ringa och be om ett vanligt man både ser mer så det ser ut som ett barn sen är det bättre än ett vul:)
Svar på tråden BF JULI 2015