Ni har helt rätt. Jag kanske måste tala om det för mina vänner men tiden är inte inne just nu.
Måste prioritera att få ekonomin på så sätt i balans att det inte upptar mina tankar 24 timmar om dygnet. Sedan måste jag få mig själv i balans för att få ork att berätta det. Får ta hjälp av min samtalskontakt. Det finns några få som vet om situationen och det får räcka nu.
Egentligen har jag inte själv svårt att leva utan pengar så länge jag har mat. Som sagt kläder har jag och annat kan jag leva utan. Ska snabbt försöka hitta en två hobbyn som är gratis och tar gärna emot tips så att jag kan få hjärnan att tänka på annat.
Motivationen är mitt barn givetvis och viljan att bli skuldfri. Det är bara jobbigt vissa stunder så jag drabbas av panikångest. Och ja, det är riktig panikångest. Har inte tabletter som tar udden av det tyvärr.
Jag SKA kämpa! Och jag måste tro att det går. Och ja man blir starkare och klokare.
Det som för mig varit svårast är att jag kämpat hela mitt liv mot det ena och andra och därför tar krafterna slut. Jag måste bara sluta vara arg på mig själv...