• Anonym (Otrogen)

Hjälp, jag är kär i en annan man

Jag är gift och har tre barn. Nu har jag träffat en kille via jobbet som jag verkligen klickat med. Han är kär i mig och jag är riktigt kär i honom också. Vi träffas och har haft sex. Jag och min man har inte haft det så jättebra under något år. Jag vet inte vad jag ska göra. Ni som varit i liknande situation, hur gjorde ni? Lämnade ni eller stannade ni kvar?

• Svar på tråden Hjälp, jag är kär i en annan man
  • Anonym (ok)
    Anonym (ok) skrev 2015-06-04 13:53:12 följande:
    Jag har aldrig ställt till med något har de gjort så djävla bra själv ... skicka tack 
    har aldrig varitr otrogen skulle inte falla mig in, men andra saker som gör att det tar fucking slut.
  • Anonym (Allt eller inget!)

Snedsteg är väl kanske inte rätt ordval TS? Du är kär säker du.. Inte något som "hände" på firmafesten och du ångrar dig. Du ångrar ju inte dig. Fast du är ledsen hur det blev. Kom ihåg det viktigaste när du lämnar exet! Tillgivelse är inte KÄRLEK. Glöm det aldrig!!

Lycka till och hoppas du inte knäcker er alla på vägen till lyckan.. Lätt hänt då man bli ambivalent!

• Anonym (Otrogen)

Är det normalt att vilja vara ensam. Jag vill bara dra mig undan. Jag känner mig så nollställd. Har tagit ledigt från jobbet veckan som kommer vilket jag både vill och inte vill. Klättrar redan på väggarna.

• Anonymwec

På vilket sätt menar du att du vill vara ensam ?

• Anonym (....)

Vet du vad som stör mig mest på de här otrohets- (o.ton ts, också en sådan anti-otrohetstråd...suck) trådar? Inte att ni är omoraliska utan att ni tycker så himla synd om er.

• Anonymwec

Berätta gärna vad du sagt till din man?  Misstänker att han vill att du ska sluta träffa älskaren under tiden du ska komma fram till vad du vill eller ?

• Anonym (Allt eller inget!)

Nej, det bästa du kan göra är att vara själv så mkt som möjligt nu!! Skriv när du bestämt dig för nästa steg!

• Anonym (Otrogen)

Jag känner mig så falsk. Maken vill verkligen kämpa för att vi ska hitta tillbaka till varandra. Jag vill inte det, men känns som jag måste då vi har barnen. Jag kan inte sluta tänka på den här andra killen och jag har inte träffat honom på en vecka. Jag längtar så himla mycket efter honom!!!

Vad maken sa? Han blev givetvis jätteledsen men att han hade misstänkt att det var så. Oavsett vad så älskar han mig och vill verkligen att vi ska kämpa. Mitt i alltihop är vi ändå sams. Vi bråkar inte, allt känns typ som vanligt, med den skillnaden att jag har mitt hjärta hos en annan man.

• Dkcre
    Anonym (Otrogen) skrev 2015-06-10 12:07:49 följande:

Jag känner mig så falsk. Maken vill verkligen kämpa för att vi ska hitta tillbaka till varandra. Jag vill inte det, men känns som jag måste då vi har barnen. Jag kan inte sluta tänka på den här andra killen och jag har inte träffat honom på en vecka. Jag längtar så himla mycket efter honom!!!

Vad maken sa? Han blev givetvis jätteledsen men att han hade misstänkt att det var så. Oavsett vad så älskar han mig och vill verkligen att vi ska kämpa. Mitt i alltihop är vi ändå sams. Vi bråkar inte, allt känns typ som vanligt, med den skillnaden att jag har mitt hjärta hos en annan man.

Du är falsk om du inte lämnar honom.
  • Anonym (ok)
    Anonym (Otrogen) skrev 2015-06-10 12:07:49 följande:

Som en omogen barnunge faktiskt ....
Svar på tråden Hjälp, jag är kär i en annan man