Anonym (Otrogen) skrev 2015-06-11 09:05:07 följande:
Varför är det så viktigt för er att jag lämnar min man? Även om jag inte vill stanna känner jag att jag kanske borde försöka för våra barns skull. Ett tag iallafall. Återigen vill jag påminna om att jag inte söker efter några sympatier, det är inte ett dugg synd om mig. Jag använder tråden mest för att skriva av mig om tankar som kommer upp. Angående hur mycket maken vet, Jag har berättat allt.
Som redan sagt jag förstår inte ditt tänk. Och JA, du tycker så himla synd om dig själv.
Jag tror inte att folk här är bara att ute efter att du ska lämna din man. Nästan tvärtom. Men vilket succé kommer det att bli om du försöker lappa ihop er relation fast du inte har några känslor kvar för din man?
För barnens skull? Hur lyckliga kommer dina barn att vara med en olycklig mamma i bagaget?
Du vill tydligen inte längre vara med din man. Inte bättre att börja om från början då istället för att plåga hela familjen i åratal med något som redan nu är dödfödd?
Ja, alla vi kan göra några misstag, men det blir ju ännu flera misstag när man inte vet vad man vill.