• Kiimmiiy

Gå ner i vikt ihop!

Hej alla här på FL

Nu är det så här att jag har gett mig f*n på att gå ner i vikt till sommaren 2016.

Såg här att det sedan innan fanns vikttävlingar mm. Men det är inte riktigt det jag tänkt mig.

Här tänkte jag mest att man kan peppa och motivera varandra, ge tips, råd och berätta om sina framsteg för att viktminskningen ska bli lite lättare och roligare.

Hoppas någon är mer tycker detta verkar kul och vill vara med.

Kram

• Svar på tråden Gå ner i vikt ihop!
  • Anonym (BIG MAMA)
    Marie357 skrev 2015-07-31 23:23:51 följande:

Det vet jag dessvärre inte då jag köpte på rea.. Men såg ut som det fanns mycket nytt

Tack! Får ge mig ut å kolla!
  • Marie357

Har återigen varit iväg och styrketränat idag.. Jösses imorgon kommer det nog kännas ännu mer men gud vad härligt det är....

nouw.com/pålivetsstig
  • Anonym (BIG MAMA)
    Tjillevippens skrev 2015-08-01 15:28:17 följande:

Jag fick dagens 10 km i strålande sol, hoppas vädret är lika bra hos er som hos mig i dag! 

Jag med! Funderade många gånger på att slänga i mig i ån som man passerar ett par gånger Underbart!!
  • Anonym (BIG MAMA)

-2kg sedan i måndags Härligt!!! 118.4 visar vågen nu. Nästa mål: 115..

• Ananass

Nu har min första vecka gått ut :P veckan började bra men blev sämre och sämre och avslutades med middagsbjudningar, grillkvällar och kalas med både kakor och tårta! Men trots det så stod vågen imorse på 104,1kg, alltså -1,7kg. Det trodde jag aldrig

Så jag är lite nöjd ändå och nu är det dags för nya tag :D

• Ananass
    Anonym (BIG MAMA) skrev 2015-08-03 07:01:09 följande:

-2kg sedan i måndags Härligt!!! 118.4 visar vågen nu. Nästa mål: 115..

Bra jobbat :D
  • Kiimmiiy

Nu är semestern slut och allvaret börjat igen. Då min pojkvän inte äger någon våg och jag mest är hos honom får vägandet vänta till på onsdag. Men ska köra igång med regelbunden träning och nyttigare mat. Godiset tänker jag inte lägga ner med, eftersom jag aldrig varit någon stor ätare av sådant. Så tänker fortsätta unna mig mitt godis för max 15 kr på lördagarna. Hoppas de går bra för er alla andra, kämpa på :)

• Anonym (BIG MAMA)
    Ananass skrev 2015-08-03 08:17:50 följande:

Bra jobbat :D

Tack!

Start vikten var 125..
  • FannyKristina

Hejsan, jag hänger gärna med här! Vill gå ner ca 15kg till att börja med :)

Ni som går 10.000 steg per dag, använder ni miniräknare då? Vilken isåfall? :)

Svar på tråden Gå ner i vikt ihop!