Anonym (BIG MAMA) skrev 2015-11-16 07:03:26 följande:
98.8!!! Tjohoo!! 
Har börjat jogga lite på promenaderna men jag blir så sjukt larvig när jag möter någon eller märker att någon kommer, då stannar jag!
Haha.. Fjantigt jag vet...
Sjuuukt nöjd är jag!!! -26 kg sedan mitten av juli 
Haha, jag gör likadant om jag får för mig att börja jogga under en promenad - jag går igen om jag ser någon

Det är så härligt att kika in här och se dina fantastiska resultat! Har du förändrat din kost något eller var det endast mer motion som blev lösningen för dig? Så härligt att du kommit ner under 100 nu! Vad är nästa delmål?

lillinejja skrev 2015-12-07 15:13:37 följande:
Hej hej!
Vill bara börja me o säga guuud va duktiga alla är!! Jag ser att ingen har skrivit i tråden på ett tag... Har den flyttats någon annan stans eller har den dött ut? :/ jag skulle gära vara med då jag verkligen behöver lite pepp! Skulle vilja gå ner de ca 10 kg ja gått upp sen jag träffade min sambo för 2år sedan. Men av någon jäkla anledning vill det sig liksom inte :( försöker äta nyttigt men mitt största problem är nog småätandet. Jag är även diabetiker vilket gör det lite svårare att ta bort/ kraftigt minska på kolhydrater. började på 82kg, har varit nere på 78,7 men är nu uppe på 80,9 igen...
Har delmål på 77kg och därefter 2kg i taget
Hej och välkommen!

Jag tror inte tråden dött ut, vi är nog varken många eller speciellt aktiva bara. Jag har tyvärr ingen erfarenhet av att vara diabetiker och viktnedgång, men vad småäter du? Tänker om du byter det mot nyttigare alternativ kanske det är steg på vägen?

Jag svajar också en del i vikten, upp och ner - upp och ner... haha vissa av oss kanske helt enkelt är sånna?!