Moen, åh, marängswiss är så galet gott! Åt det på dagen när min dotter föddes så ska nog blir lite i sommar också. Kanske kan pricka in igen :P Har handlat till milkshake också nu så jag slipper köpa färdig. Funkar ju inte att betala 45 kr varje gång liksom..
Skönt att bebisen kom igång! Man får ju tänka på att de sover mycket och har man ätit/druckit dåligt blir ju bebisen slöare också.
Kela, samma som hemma hos min mamma då. Fast hade tur med insekterna i år. Bara flugor, inga mygg.
Haha, då drar han till med nåt i stil med "men då är du ju inte höggravid".. Nä, men det funkar rätt okej när fönstren står öppna iaf.
Hur långt åkte ni då Mulan? Antar att de flesta taxichaffisar har varit med om de flesta olika sorters körningarna. Nice att slippa betala :P
Vi har också nära Nefermiw, därför vi tar taxi. Annars hade vi tagit bilen. Som det är nu kommer bilen stå ornerad längre bort än sjukhuset ligger, haha.
Gillar också ergobaby bättre än babybjörn, men det där beror nog mycket på kroppstyp.
Ska se om jag kan få till en bild på magen. Har fått bristningar på buken nu.. Fast rätt bleka så hoppas att de inte blir sådär lila och stora som jag har sett att man kan få.