prinsessan15 skrev 2016-08-08 15:47:42 följande:
Grattis!! Har du några symtom?
Tack:) har haft helt galet mycket symtom (är inte den som känner efter och aldrig inbillat mig innan, så har "vetat" ett tag). Jag skrev även i denna tråden om mina symtom för 1,5 vecka sedan och att jag tänkte boka gyntid om jag ej var gravid då NÅGOT hände! Jag radar upp dem så ni kan se om ni känner igen er. PS har endometrios och känner därmed saker de flesta ej känner. Exempelvis är det ingen tvekan när jag har ÄL så använder inga test. Vissa av nedanstående symtom kom och gick, andra höll i sig hela tiden och vissa kändes bara en dag.
ÄL+5 konstiga drömmar.
ÄL+6 halsbränna
ÄL+7 smärta några cm nedanför naveln. Höll i sig ca 5 min.
ÄL+8 vit tjock flytning (inte haft en enda flytning sedan tonåren så vid denna tidpunkt visste jag). Fick sedan enorm träningsvärk från nedre magen upp till brösten och ut i ryggen (höll i sig konstant).
ÄL+9 fortfarande träningsvärk. Den sökte mig verkligen.
ÄL+10 värken borta. suuper ömma bröst. Sjukdomskänsla. Dessa fortsatte sedan.
ÄL+11 huvudvärk i 10 timmar.
ÄL+13 mensvärk PRECIS som när den nyss kommit. Gick och tittade hela tiden. PMS till max också. Sugen på saltgurka. Började för första gången tro att jag inte var gravid då jag hade så starka menskänningar.
ÄL+14 lite morgonillamående. Plussade med CB digital (bim 0-4).
Vet ju inte om de psykiska symtomen verkligen var gravsymtom trots att det verkligen var ovanligt för mig. Men jag kan inte nog påpeka hur STARKA de fysiska symtomen var. Så ja, vissa känner befruktningen. Och för mig har det hittills varit det tydligaste. Vill även varna er för "rfsu testa tidigt" ni har en äkta testoman här och rfsu fungerar inte!! Nedan schema över mina tester.
För 3 dagar sen: apotekets egna gav svagt positivt efter 30-60 min.
2 dagar sen: samma med apotekets men starkare streck (INTE inom testtiden). RFSU testa tidigt som har en känslighet på hälften av apotekets var sten negativt! Hur man än vinklade. Börjar därmed tro att apotekets var något fel på.
1 dag sen: samma med apotekets men liiiite starkare. Kom efter ca 30 min. Rfsu testa tidigt sten negativt!
Idag: rfsu testa tidigt negativt, predator early svagt positivt. CB digitalt positivt. Aldrig mer rfsu testa tidigt!!! (Har inte med urinen att göra då jag testade i samma urin). Vill varna er så ni inte blir besvikna i onödan!