Anonym (D.D.) skrev 2018-04-04 06:33:35 följande:
Även om kvinnor vill ha en man som är snäll, så väljer inte kvinnor en man för att han är snäll.
Att kvinnor inte är förmögna och uttrycka detta och många snälla män oförmögna att ta till sig detta, gör att många kvinnor i slutändan blir tillsammans med skitstövlar. Av den enkla anledningen att de flesta de flesta snälla män inte attraherar dem.
"
Även om kvinnor vill ha en man som är snäll, så väljer inte kvinnor en man för att han är snäll."
Det håller jag med om, det finns många flera egenskaper som räknas.
"
Att kvinnor inte är förmögna och uttrycka detta och många snälla män oförmögna att ta till sig detta"
Är det kvinnornas fel att vissa inte kan ta in i huvudet
* att snäll inte är den enda egenskap som räknas hos någon.
* att vara snäll är inte när man är för feg för att vara dum, snäll är något man väljer att vara.
* att det inte räknas som snällt om man alltid förväntar sig till baka.
* att vissa definierar om ordet snäll för att släta över vissa andra mindre positiva egenskaper.
* att alla kvinnor som dras till arslen är inte helgon, de kan vara rätt stora arslen själva.
* att den som har ett val sätter sällan den etiketten på sig själv eftersom det garanterat kommer att uppstå situationer där man inte kommer att känna sig snäll, det är andra som sätter den etiketten genom en genomsnittlig bedömning och det är ju väldigt uppenbart att inte alla kommer att tycka att man är snäll.
Vilka preferenser har de själva hos kvinnor?
Det finns kvinnor som har samma problem så det är ju ingen "mansgrej" men jag vet inte om de har samma behov av att förneka det (förutom de som är "snälla"), jag tror inte att de riskerar att bli bortvalda på samma sätt men det kan trassla till det i förhållanden.