Siripiri skrev 2025-08-04 14:15:53 följande:
Tack🥰 Jag hänger med i BIM-grupperna för vill ju veta hur det går för alla♥️ Ja tack snälla! 🙏🏼
Haha jaa den eviga bim-väntan 😂 det är allt man gör under denna ttc-resan, VÄNTAR!
Ahh Ja det är klart det gör ♥️ På något sätt ger det hopp om att det går men samtidigt ger det ju en stress att nästa plus ska sluta i missfall så man blir inte så megaglad nästa gång man plussar tyvärr.. eller iallafall inte jag. ♥️
Nej jag kommer nog tyvärr känna samma sak när det är min tur att plussa tyvärr, men samtidigt får man påminna sig om att oddsen är större att man snart får sin skatt än om man inte hade plussat 🥰Tänker på dig och håller alla tummar! ❤️
jag har en annan sak som jag märkt av de tre senaste dagarna (är bara på ÄL +5), det strålar verkligen smärta ner i ljumskarna till och från under dagarna & ibland mot ryggen från typ livmodern? aldrig upplevt tidigare & blir lite orolig att det är något allvarligt? har ju haft feber men det i kombination med en ordentlig förkylning så febern ska nog inte bero på någon infektion i alla fall! Men kanske förkylningen som bidrar?
har någon upplevt samma och kunnat luska ut vad det beror på? Kan ju inte vara tecken på graviditet redan?