klyban skrev 2026-01-24 19:07:37 följande:
Ja,ett forum som inte längre är vad det ursprungligen var, men det tyckte du inte var rätt.
Dock det intressanta är att du frågade om forumet....
Och det var då och där som man förstod det var för avancerat för dig med den frågan.
Försöker du nu säga du förstår att tonåringar är här.
För om så, så förstår.(Men det är lugnt, det vet all att du inte klarar av att erkänna.)
EpicF skrev 2026-01-24 16:38:53 följande:
Jag ställde frågan till en person som uppenbarligen inte hade någon koll på vad
familjeliv.se är för forum. Men den frågan var tydligen för avancerad, även för dig.
Ehhh.....va?!
Ja, jag frågade en person om denne visate vad det var för forum och jag har inte fått svar. Vad är det för intressant med det? 🤔
Så du tror att alla frågor folk ställer är för avancerade och att det är därför frågan ställs? Intressant.
Du har tänkt tanken att man ibland kan ställa en fråga, man själv vet svaret på, för att se om andra kan svaret? Eller för att man är en aning ironisk.... Den tanken har aldrig slagit dig? 🤔🤦?♀️
Jag har ända sedan jag började vara på familjeliv vetat att ålderspannet är från 13/14 till 60+ på forumet. Visste inte du det? 😱
EpicF skrev 2026-01-24 16:38:53 följande:
Jag ställde frågan till en person som uppenbarligen inte hade någon koll på vad
familjeliv.se är för forum. Men den frågan var tydligen för avancerad, även för dig.
Nä, du svarade att tonåringarna är här, och du svarade om vad forumet är.
Nej, det gjorde jag inte. Jag frågade om vederbörande visste vad det var för forum. Det var min fråga.
Och vi vet att demografen nu är inte om vad forumet startade som.
Hur nu man kan ha missat det.
Ja, hur kan du ha missat det?!
Vi andra har inte missat det överhuvudtaget. Vi vet att forumet har ett större ålderspann än vad som var planen från början. Så har det alltid varit.
Att du aldrig kommer erkänna att du läste fel eller att du inte visste det stora ålderspannet är en annan femma.... det vet vi aldrig kommer att hända.