EpicF skrev 2026-01-26 14:26:55 följande:
I detta tillfället är det nog du som håller med mig, eftersom aldrig har sagt det du påstår...😁
Inget nytt det heller.
klyban skrev 2026-01-26 14:04:57 följande:
Det berättar just att det inte är/finns ett annat sätt 
Vet du inte ens det?
Jag frågade dig var du tänkte att baken skulle sitta om inte bak?
Men det var visst en för avancerad fråga som du inte kan svara på... 😂Att du tolkar "ålderspannet är från 13/14 till 60+ på forumet" som motsatsen till en större demografisk bredd är ditt problem. Inte mitt.
klyban skrev 2026-01-26 14:04:57 följande:
Tänk hur det gick, en tonåring berättade du hade fel, och du spårade ur som vanligt och för att du tror du aldrig kan ha fel.
Tonåring?
Jag ser ingen tonåring som har talat om stt jag har fel när jag skriver att ålderspannet oå familjeliv är från 13/14 till 60+.
Aldrig kan ha fel? Jag är en vanlig människa som självklart har fel ibland. Det är mänskligt att ha fel ibland. Vi människor är inte felfria. Även om du tror att du är det.
Spårar ur? Snarare du som har spårat ur helt som vanligt.
Så varför ställde du frågan då för?
Och efter användaren sagt du har fel?
Finns ingen avancerat i talesättet vart än du vänder dig, så är baken där bak oavsett.
Kanske för dig, men har aldrig träffat på någon innan som inte förstått vad det betyder, tydligen trodde du något helt annat, men vad vet ingen.
Och tvivlar någon kommer få reda på det heller och för du kommer vägra.
Nu tolkar du åt mig, det jag säger är att upprabblingen fanns det tonåringar och eftersom du sade det.
Och om du inte lärt dig svenska än, så är man tonåring från 13år till 19år 

Och det jag sade är att forumet har förändras massor på typ de 20åren jag har varit här.
Men allt rämnade när någon sade du hade fel om tonåringar.
DU erkänner aldrig dina fel, du säger aldrig ursäkt för dina fel, och har stora problem med att acceptera någon annan har rätt, du vet som vattkoppor och luftburen smitta, och där din "utbildning" inte klarare av att identifiera felen med dom, och där jag direkt såg det och berätta felen, och där du säkert flera hundra inlägg försökte hävda du hade rätt med semantik, som läkevetenskapen går semantiskt ändra 

Jag är saklig och ibland drygt saklig, och du är på ett ställe där du inte klarar av att erkänna du har fel, eller erkänna att andra har rätt, och det finns i DSM-V beskriver detta väl och en som tror sig aldrig ha fel och inte klara av att be om ursäkt för det.
Och att jag kan be om ursäkt för fel, det faller inte heller väl ut, för då kör du om och om igen och det som jag sagt var fel och bad om ursäkt för.
Och för du inte har förmågan att släppa det.