EpicF skrev 2026-01-25 23:32:36 följande:
Vad är vitsen med att upprepa det jag redan har skrivit? 🤔
Dock med flera antal ord än nödvändigt.
För det berättar att du inte förstått att tonårstjejer också är här.
Och att du tror forumet har sin ursprungliga syfte och familjeliv.
Sen komiskt nog så är tonårstjejer också i familjer eller erfarenheter av dom.
Så vart man än vänder baken, så är baken där bak ändå 

Varför inbillar du dig veta vem som är på detta forumet för och påstå annat när någon säger är tonåring?
molly50 skrev 2026-01-25 23:39:28 följande:
Ja,jag vet inte heller vad de försöker uppnå. Och ärligt talat så bryr jag mig inte speciellt mycket heller.
Jag bara undrar varför man gör tummen ner på helt neutrala och trevliga inlägg.
Ska inte säga jag bryr mig, men ändå fascinerad över beteendet och hur det ser ut som de inbillar sig att en tumme ned ska berätta något.(Ja, mer än något inte funkar för dom längre och när man pratar om den nivån.)
Anonym (Tummetott) skrev 2026-01-26 00:17:20 följande:
De reglerar sina känslor med tummen.
Jo, det är nog mot det enda de gör, för märkt det är få som bryr sig om dom.(Men sure, lite undantag finns.)
Goneril skrev 2026-01-26 00:22:52 följande:
Apropå avancerade diskussioner så heter det "större demografisk bredd" och inte "bredare demograf". För övrigt är Familjeliv ett av Sverges största öppna forum där det står var och en fritt att yttra sig oavsett om vederbörande har familj eller ej. Nedtumningar får man vara beredd på; den som sig i leken ger får leken tåla.
Jag tror alla förstod vad det betydde, och att det handlar om mer än bara mammor/pappor och familjen där från dom.
Och att även tonårstjejer verkar vara ett gäng här, ja, i alla falls säger dom det själva.(Men sure, internet kan folk ljuga, men har märkt stor skillnad sen jag startade här.)
Men tydligen ska forumet ursprung berätta så inte är fallet.