• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Ella79

Ha en härlig semester och kör försiktigt!!!

(Åk lite karusell åt mig oxå)

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM /Elin

• cat collector

Hej!

Vill önska lycklig resa i morgon, hoppas att den ev magsjukan var övergående. Måste också städa idag, får besök i morgon. Ikväll skall vi visa filmen Stoned på bion, har ingen aning om hur den kan vara, men det får ju visa sig.

Hej Tille, i morgon skall din familj ge sig ut på vägarna, och du följer förstås med på ett litet moln. Du finns ju alltid hos dem var de än är, lilla prins fjärilsbus. Snus på dig.

Trevlig dag önskar the maine coon man.

• Destroijer

Tittar in och önskar er en trevlig semester

• Safari

Hej Therese och hela familjen

Det var ett tag sedan jag var här och kollade läget, men jag ser att ni har det under kontroll

Vad skönt det måste kännas att ni inom en överskådlig framtid kommer att kunna göra en PDG. Jag kommer att hålla mina tummar stenhårt för er!

Önskar er en härlig sommar.

Kramizar Anna-Karin

• sis02

Hej! Här är det regnigt idag, ganska skönt så kanske man kunde få gjort lite nytta inomhus Hoppas ni får en underbar bilsemester, det tror jag säkert att ni får. Vi åker om 3 veckor till Vimmerby och kolmården. Barnen väntar med spänning att få åka till Sverige

Blev så glad för er skull att ni snart får göra en PGD Håller tummarna för er! Kramar till er alla!

• HeWe
    Gomorron ni varma gooa familjen...

Såå myzigt, en innedag me sällskapsspel...men de där andra..städning..hm, not najs..men ack ett måste...ibland.
    Känns ju såå skönt att få komma hem från semestern å se att de e såå fint hemma..De brukar ju vara nog me att ta hand om tvätt å sånt som man fått me sig hem från alla ställen.
    Så nu e de nedräkning för er del..kan tänka mej att de pirrar lite i småmagarna för Tigern å Sessan...spännande..Legoland..å Melle å LillemanTösa å farmor å allt...såå kul...hoppas ni får fint väder efter vägen..

Hm, igår fick ja ett litet trist meddelande angående vår nya valp...de var ju tänkt att den skulle komma upp på Onsdag, å vi skulle hämta den i Umeå...(den bor ju i Köping nu, ) men de blir nog inte så...de kan inte ta sig hela familjen å några vovvar me...de har på gång en husbuss som de skulle köpa, vi hoppas å längtar, bara se får köpa den snart...så vi måste nog vänta nån dag..trist, trist..
    men den som väntar på nåt gott..sägs de ju....

Tillemann...vad tror du om Legoland då?...Själv har ja aldrig varit där..blir väl kanske när man nångång får barnbarn kanske..mina tjejer..Sara å Sofie är ju så stora nu..18 å 16 år...så de e nog inte att tänka på legoland nu..

Men du, dina luftfärder är ju nåt i hästväg..massor me goo-pirr i lillmagen, åsså piruetter å trixkonster i luften..haha..tala om karuseller å bus..
    Har ju hört att ni me haft lite vattenkrig där uppe..många ställen i vårt gooa land har ju haft lite grått å trist..åsså nu verkar ni leka ovanför mamz å papz...
    ge nu mamma å pappa finväder när de ska ge sig iväg...så trevligt de kommer att få de..Hoppas bara att mamma slipper bli åksjuk under alla de 250 milen..

Nu ska vi önska din gooa fina familj en jättefin semester...massor me bad, roliga lekar..vattenkrig, men du Tillemann, låt din vattenpistol ligga...du får nog ta å kittla solen lite, så de blir soligt å fint...
    Sen en massa goomat å glass...ååå, så gott..glassoman som man e..
    Ta de nu lugnt i sommartrafiken...hoppas vi hörs av snart igen..massor me kramizar till er alla...tjingeling..hälsa alla ni träffar såå gott..kram, er vän, Tillevännen Helén.
  • r0l

Tittar in och önskar er en trevlig eftermiddag/kväll!!!

• glömsk

¨Hej!Ha en underbar semester...Njut..Må så gott kram lotten=)

• PamH

Hej Therese & Nicklas!

Kikar in och önskar en trevlig och skön semester,mycket skoj för barnen, mycket sol,bad och karuseller.

Kramar/Pernilla med Familj

• Filles Mamma

Hej på er familjen!

Therese, hoppas att illamåendet har gått över nu.

Jag vill verkligen önska er en trevlig semester!!! Ni får ha det så jättebra och bara mysa så mycket ni kan!

Nä nu ska jag ta och sätta upp nya hissgardiner i köket! *kul* :)

Sköt om er nu
    -och Therese GRATTA din mamma så mycket i efterskott ifrån mig!!!!

Många kramar till er :)

-Lilla Tilleman, du är en riktig liten busunge som ger oss så mycket regn!!! hihihi :) men det gör inget, busa på ni bara!!!!
    Du vet väl att du alltid finns i mitt hjärta!

KRAM