• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • gurlie

Jag undrar,..... gråter Tille mycket, eller skriker och så? Eller är han lugn?
    Äter han fortfarande på sina händer? Ser han på er än?

gråter och vet att det inte tjänar nåt till, men kan inte låta bli. Vill svära.

• thelif

Hejsan Tille. Jag kikar in för att se hur ni har det idag.. Jag läser att du är riktigt, riktigt svag idag.. Det gör ont i mig, men samtidigt förstår jag att du nu behöver frid.

Gå i frid när det är dags, vilan behöver du så väl.

Miljoners miljoner styrkande kramar till er alla.

• ÖRTEGREN

det var en jättefin kortfilm makkan.../susanne

• hanna 86

God morgon Tille med familj!

Therese, vad väger Tille nu? förlåt att jag frågar men kom och tänka på det när jag läste artiklen förra veckan och så har jag glömt att fråga.... Det stod att han förlorat mycket i vikt... Hälften om jag inte minns helt fel...

Hoppas att Tilles bad går så bra det kan!

• Liamsmamma Fia

Tille-lille, älskade lilla grynet, mitt hjärta blöder för dig...

• Lottis77
    Hoppas du får vila snart. Det förtjänar du mer än väl efter din tappra kamp. Men du kommer att saknas av oss alla.
    Men nu är det inte tid att vi ska vara själviska och önska dig kvar...
  • sanneb

Vill bara skicka en liten tanke då ni är med mig hela dagarna och när jag vaknar om natten. Jag har inte ord för vad jag känner men en varm kram och en önskan att ni får vara med honom när slutet kommer.

• koje

Tille lille!!!! Du starke lille hjälte hoppas att ditt bad går bra. Gör mej så ont att vi inte kan hjälpa dej på något vis. Men du ska veta att vi är många här som finns här för de dina när änglarna tar dej med upp till sig.

Tårarna rinner längs kinderna o jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.

Barnen våra frågar hur det är med dej och jag säger som det är att du är kvar här på jorden men att du är jätte svag.

Vi håller våra händer ovanför ditt huvud och önskar att du släpper ditt starka tag om dina de. Så att du slipper att ha ont. Det känns svårt att skriva att du ska släppa taget.

Du har din stjärna att sitta på, på himlavalvet och titta ner på oss andra sen. Du har din vackra sång att sjunga på. Du har alla vackra verser och dikter som skrivits här att läsa för alla de andra änglarna.

Älskade lille tappre Tille lille. Ljusen är tända för dej här hemma. Människor som kommer här utanför tror vi e knäppa för att vi har ljusen tända men de vet inte varför skulle vilja skriva stora plakat för Tille lille sidan om ljusen så alla förstår.

Vi beundrar er i massor all er styrka och vi känner med er i er kamp.

Vi ÄLSKAR DEJ TILLE LILLE.

Från Familjen Haack Karin Peter Rickard Elena Amanda Nicky och Gabriel Haack i skånes fagerhult. Som tänker på dej lille vän och de dina hela dagarna.

• AnnaCarina

Hej Therese,

Jag kom just ihåg att du berättade att EB-föreningen skulle ringa till er i dag, jag hoppas att de samtalet kan ge dig den välförtjänta glädjen som du så väl behöver idag.

styrkekramar
    från Anna

Svar på tråden Tilles tråd