• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Amorella
    Här är en till som tänker på dig idag, Tille...
    Många kramar till hela familjen.
  • Bippen

Hej

Vi har följt er väldigt länge nu, men vi har ej skrivit något.
    Vill bara att ni ska veta att vi tänker på er.
    Vi har själva förlorat ett barn men inte på detta sätt.
    Vilken liten kämpe er Tille är.
    Sköt om er och ta hand om varandra.

• Hemgårn

Tille, jag antar att du blir badad nu. Jag ska inte ljuga och föra med osanning utan säga det rent ut: Jag vet att det plågar dina föräldrar och dig, men se det som en chans att vara nära, att få bli ompysslad. Jag tänker mig drängen Alfred, han i berättelserna om Emil du vet, när han kramar om Emil kärleksfullt och rufsar om hans hår. Jag tänker också på Emil när han kör hela vägen till Mariannelund i snöstorm med en blodförgiftad Alfred i hästskjutsen. Det är kärlek och om jag får som jag vill träffas du och jag sen och rufasr varandra i håret. Du och jag Tille.

Astrid Lindgren var en djupt klok människa. Hon ger tröst i tider som är svåra.

Snusningar från din Internet-kompis Magnus.

lfl.mine.nu/tille

• Ella79

Det var ju skönt att få badet avklarat!!! Fortsätter att sända över många, många, många, varma, stora, stärkande kramar. Så många ni vill, så länge ni vill.../Elin

• koje

Läste precis att ditt bad gick bra. Vad skönt Tille lille. Vi tänker på dej vår tappre lille riddare. Tittar in här sen igen och ser hur du mår. Tänker på dej och de dina. Fjäder lätta pussar o kramar till Dej Tille och bamse kramar till de dina från oss i sk fagerhult

• Tilia

Therese, jag ser att du är här nu. Hur gick badet? Jag vill inte tänka på hur tungt det måste vara för både er och Tille att behöva gå igenom sånt då tiden tillsammans ändå är så knapp. Jag hoppas innerligt att det var så skonsamt som möjligt för honom. Solstrålar till er!

• Lizze

Tänker på er hela dagarna. Ni är så starka som orkar dela med er. Jag hoppas att Tille snart finner ro i själen så att han kan vandra vidare. Vi är många som tänker på er och om ni familjen senare behöver stöd så finns nog hela familjeliv till här för er. Jag tror jag talar för alla när jag säger att vi önskar att det fanns något vi kunde göra för er.
    Många kramar från familjen Lindborg i Kristianstad!

• Eija77

*kikar in igen*
    Visst är det ändå ganska skönt nu när badet är avklarat Tille!?
    Nu får du sova sött en stund... eller så länge du vill.
    Tittar in här igen om en stund. Kan inte vara utan dig du vackra fjärilspojke
    *smeker dig försiktigt försiktigt*

• minigido

Tittar in o skickar kramar till er alla o fjäderlätta kramar till dig Tilleman!!

Du e en kämpe som verkligen inte vill släppa taget, gör så ont i hjärtat när jag tänker på dig o din familj!!

KRAM

Svar på tråden Tilles tråd