• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • janna77

Hej Tille med familj. Har aldrig skrivit förut men läst varje dag. Vet inte vad jag ska säga. Både jag och min man är så otroligt ledsna för er skull. Vi tänker på er hela tiden och tänder ljus. Stora Kramar från fam Griffin

• AdWi

Så är man här igen.. Kan inte hålla mig från denna tråd.
    Vad skönt att höra att badet är avklarat, nu mår du väl gott Tille-killen?
    Kikar in senare igen.
    Många, varma kärlekens kramar till hela familjen och snusningar på Tilles vackra panna.

• Kaspers mamma

Kikar in här... med hjärtat i halsgropen.

Lilla Tille hänger med, lilla lilla blåöga!
    Jag skickar en bunt med fjäderlätta pussar på din panna lilla lilla Tille!
    Och en bunt bamsekramar fyllda av kärlek och styrka till din familj!

Kram och hoppas att badet inte blir allt för jobbigt för lille-man!

//Sandra

• mammatil4

Hei hei
    Lille gullet håper du får kvile snart....
    Er så vondt å høre om hvor svak du er....
    Sov no lille vennen, vi glemmer deg aldri.

Mange kramar frå Lin og familien

• Cris

Tille,

Hjärtat lilla, jag vet att Du har badat och att det inte var så skönt. Kanske ligger Du just nu och snusar och drömmer om sköna saker. Jag tror nästan att Du drömmer om tåget, om stenen och om Alfred som Hemgårn så måleriskt berättat om för Dig. Det låter som en fin dröm.
    Du kan inte se det, men jag kan berätta för Dig att idag lyser solen med värmande strålar som skvallrar om vår, och på väg till jobbet imorse hörde jag fåglar drilla.
    Jag tror att idag är en bra dag, Tille.

Jag snusar så lätt på Din panna, lilla vännen, låter mitt finger följa ditt ögonbryns mjuka båge. Snusa gott och dröm sött.

/Kristina

• Lottis77

Tänker ofta på allt du aldrig kommer att få uppleva... Krypa. Gå. Äta lördagsgodis. Gunga. Leka i sandlådan. Få bannor av din mor och far för att du inte städar ditt rum. Börja dagis och skola. Göra läxor. Klättra i träd. Listan kan göras så lång. Alla saker man tar för givet att små pojkar ska få uppleva, och det gör mig så ont... Blir så ledsen... Gråter

• Teskedsmamman

SÅ skönt att badet är över... sov nu gott en stund Tillemannen... Min Ian sover som en stock på soffan, med Ricki Lake på tv:n och katten vid fötterna... och mamma sitter och snickrar hemsida...

/Magdis med Ludvig 040204 och Ian 051006
  • LillemanTösa

Jaa, här sitter jag på jobbet, har precis sorterat post..och mina tankar är såå långt bort, jag måste vänta tre fyra signaler och samla minta tankar innan jag svarar...haha..ja, sitta i växeln och inte svara det går ju inte..så jag svarar men jag måste landa inför varje gång jag ska lyfta luren..Vart är jag..jo, just det ja..på jobbet..jaa..

Producenten på mitt jobb kom in och frågade mig.."Therese, kan du ta och kopiera de här noterna till dubbelsidigt, 13 ex.."om du vill".."Ja visst", sa jag..har inte gjort det än, och det hör inte till vanligheten..Ulla Bella brukar va snabb som blixten, men inte idag..tiden står still..slowmotion..men inte lessen, mer..tom..lugn..och så Tillesjuk..är så glad för drömmen jag hade, när jag fick träffa Tille, känna, snosa på och prata med eran Tille..och för Bamsesnuttisen..och giraffen Tille, haha..han sover hos mig han, Melle har han på dagarna..sen nallar jag honom..ligger i sängen på kvällen och pillar han i håret och duttar på hans nos..Janne har tom bäddat ner han i sängen våran..giraffen Tille..Jag är som ett barn på ett sätt nu..det är mitt sätt att ladda batterierna..det är skönt att få va lite liten, så kan jag va stor på dagen, för Er. Bra va?

Jag satt och funderade på vad jag skulle kunna Ge Er som skulle kunna lätta era så Kämpande Älsakande Hjärtan..och det finns ingenting som jag kan göra för att ta bort detta..så här är det..nu..det värsta är just det, att ingenting kunna göra för er..jo, jag finns ju här..och kommer att göra så länge ni Vill och Behöver..utan att blinka..till 110%..till månen och tillbaka..och så många med mig..det vet Ni..

Idag är det bara Du och Jag
    Idag är det bara Vi två,
    Du är Du och Jag är Jag
    och Kärleken förde oss samman..

Kram på Er, goa underbara älskande Mamma Therese & Pappa Nicklas..och Tille..goast i världen..Ljuset..Hjärtat..det här kommer att gå så bra..ojoj, vad du är efterlängtad & väntad..när Du är redo..

• Esterella

Tilleman, är du med oss ännu, lilla gubben...
    Skönt att badet gick bra hoppas att du sover skönt nu lilla vännen.

• Mymlann

Hej familjen och Tilleprinsen

Skönt att badet är klart. Hoppas ni får en bra dag tillsammans idag.

Många varma hälsningar från Mymlann med familj som ofta tänker på er
    ♥ Mymlann

Svar på tråden Tilles tråd