• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • olivettan

Skönt att badet gick bra, lilla vännen...
    Hoppas att du sover skönt hos mamma och pappa nu.

• Känslosam 66

Går in med en klump i halsen tårar rinner när jag läser om lille Tille
    så hemskt så hemskt att på nåt sätt fast man inte ser kan känna att
    av det som skrivs att livet sakta flyr från Tilles kropp, känner mig lite egoistisk för jag vill
    inte att han ska dö, ändå så blir det en befrielse för honom när det kommer att ske
    Gud vad arg jag blir när man tänker på människor som endast tänker på siffror, att
    underlaget inte är stort nog för att forska om sjukdomen och hitta ett botemedel
    Inte ens alla pengar i världen kan ersätta ett, liv men som det är i dessa tider är det
    profit som styr vår världsordning.
    Önskar er det bästa här i livet

• ripcurl

Lille Tille...
    Kunde inte sova inatt utan låg och tänkte på dig hela tiden.
    Undrar vad du tänker på, om du har ont...
    Sov på min arm (Nocturne)

Sov på min arm! Natten gömmer
    Under sin vinge din blossande kind
    Lycklig och varm snart du drömmer
    Flyr mig i drömmen som vår flyr vind

Fångas igen, flämtar, strider
    Vill inte, vill, och blir åter kysst
    Slumra min vän, natten skrider
    Kärleken vaktar dig ömt och tyst

Sov på min arm! Månens skära
    Lyftes ur lundarnas skugga skyggt
    Och på din barm, o, min kära
    Täljer dess återglans timmarnas flykt

Helig den frid hjärtat hyser
    Mitt i den virvlande blodstormens larm!
    Slut är din strid, månen lyser
    Vårnattsvind svalkar dig, sov på min arm
    Kramar i massor till dig vår tappra pojke!

• Vips

Hej lille Tille!
    Ser att du badat nu, skönt att det gick bra
    Hoppas du får det lugnt och fint under dagen.

Många kramar från oss i Trelleborg.

• setareh

Skönt att badet gick bra lille Tille.... Du är tapper o modig .... Dina stora blå kommer för alltid bli ihågkomna...

Du sover säkert gott nu...Drömmer säkert om något bra o mysigt... Kanske om doften av mamma,,,eller pappas mjuka hand.....

Kramar från Petra

• hallon82

skönt att badet är färdigt
    hoppas att det var lite skönt iallafall.
    många kramar till er
    Malin med familj

• Amazona

Tilleman-Lilleman, kom inte på någon bättre hyllning till dig, älskade barn, än att döpa min son till Mio Tille (min Tille). Jag tänker på dig hela tiden kära vän.

• Morty

Skickar massa kramar till mamma,pappa och syskonen och gosiga snusningar till Tille-lille.

Saknar ord. Finns bara en enda stor klump i halsen och tårarna rinner. Ni är otroligt starka och jag är mycket tacksam och glad för att ni delar med er av er vardag till oss.

Kramisar

• En mor

Lille Tilleman
    Såg att du hade badat.Skönt..hoppas du kan vila en stund nu.Vad jag förstår så tar det på dina krafter lillevän.
    Dina gosedjur har du säkert intill dig.

Svar på tråden Tilles tråd