Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
matta, fingeravtryck syns mindre då. Tycker det blir mjukare intryck dessutom med matta bilder...
Okej, det är sant. Fingeravtrycken syns väldigt bra på mina blanka bilder som jag scrappar med.
Får kanske tänka om när det gäller det i fortsättningen och beställa matta istället.
Tips!
Köp dem där små glasögon "servetterna" de är inte så dyra och är underbara att använda för att torka av fotona efter att man pillat en massa!
Vilket supertips Sambima! Tack. :)
Sambima: Vilket underbart tips, har haft lite problem där!
Jag vann två auktioner på tradera, så nu får jag punchisar och en massa fint garn om ett par dagar hoppas jag!
Kul Bambigirl!!
Själv har jag inte testat Tradera än... Fast jag har blivit medlem nu iallafall så snart kanske jag törs
Me=fegis
cia 75: på sidan du skrev, jag hitta rinte de 100 korten för 150:- *prisjägare*
HIttar "bara" för 2 kr styck...
Fungerar de bra tycker du? Har en drös med kort som ligger i kameran nu på min dotter...VIll få de på papperskopia!
Jannice: Gå in på direct.fotomenyn.com/direct/start.do
Där har du 100-pack för 150 Kr. Har inte provat själv, men det är till siba du kommer från cia75's länk. Ska prova bara jag får ihop 100 bilder, har bara ca 75 som jag har bestämt mig för att framkalla än.
Cia75: Jag har inte heller köpt där förut, men vill gärna ha punchisar eftersom jag inte har råd att köpa såna hålslagare...
En brudklänning har jag köpt och det gick fint. Tror att om man köper av nån som har många omdömen som alla är någorlunda positiva så är det ingen fara att skicka pengar i förväg. Dessutom rör det sig ju inte om så mkt pengar när det är scrappingprylar oftast. Jag betalar ca 40 för det jag beställt, så om jag inte får grejerna så klarar jag mig utan pengarna även om jag så klart blir besviken.
Tycker också att det är mkt på tradera som verkar bli dyrt, typ papper i a4 format. Det kan jag köpa på en vanlig affär för mellan 2.50 och 5 kr, på tradera verkar det inte bli så mycket billigare än så...
jannice:
Du får klicka på "Om du fotograferar digitalt" sedan "Snabbt och enkelt" och sedan väljer du butik som ligger i närheten av dig. När du klickar på den valda butiken får du upp ett nytt fönster och där ska det finnas en ruta där det står: "Jag vill beställa 100-pack" och så får du ladda upp bilder. Det kommer att stå pris senare innan du skickar iväg bekräftelsen.
Annars kan du som sagt klicka på bambigirls länk så kommer du till Sibas framkallningssida. De har också 100-pack för 150:-
Det fungerar jättebra! Jag har fått bilderna inom 4 dagar och kvaliteten har varit bra. Har beställt 3 ggr och syrran en gång. Alltid kanonbilder. Jag har även framkallat bilder som jag manipulerat i Photoshop och de har också blivit jättebra!!