• Wolfhound

Nu läser jag.....

Här kan ni tala om vilka böcker ni just nu läser och säga vad ni tycker om dem. Rosa eller risa.

Just nu läser jag Dan Brown- I cirkelns mitt Ett häpnadsväckande sällsynt fynd visar sig vara en bluff.
    Den är så spännande så jag har slukat halva boken sedan igårkväll. Som vanligt skriver Dan Brown intelligenta pulshöjande romaner. Läser den med hjärtklappning och stor behållning.

• Svar på tråden Nu läser jag.....
  • dio
    Nikegumman skrev 2006-07-12 22:13:20 följande:
    Nu har jag precis läst ut Da Vinci koden. . . . och den var ju riktigt riktigt bra!!! Man ville knappt lägga den ifrån sig! Konstigt att vissa inte tyckte att den var bra, men alla kan ju inte ha samma smak så klart!  Otroligt smart bok. . välskriven. . Dan Brown måste ha forskat otroligt mycket innan han satte igång att skriva! Jag kan rekommendera alla som inte har läst den att göra det!! BRA!!!
    skulle gissa att han har läst heligt blo helig gral
    Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • dio

*blod*

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • Nikegumman

Det är ju mycket möjligt dio!!!! Han har nog läst allt som finns att läsa om ämnet skulle jag tro! Du får återkomma med om vad du tyckte om boken! Skulle vara intressant att höra Glad

• Jenka1974

Läser just nu del ett av Tusen och en natt.

• Wolfhound

Jenka1974: Åh, dom sagorna är suveräna! Köpte båda böckerna inbundna på bokrean i vintras. Kan läsa dom hur många gånger som helst.

• Dallandra

Jag har precis börjat läsa Da Vinci koden och den är redan svårt att lägga ifrån sig!

• Wolfhound

"Beach" är utläst. Lika utflippad som "Tärningsspelaren" av Luke Reinhart. Bra var den. Och nu ska jag in i hyllorna och leta fram något annat fängslande...

• Wolfhound

Det blev en debutant, Jonas Moström- Dödens pendel.
    Handlingen: Platsen är Sundsvall. Helt friska människor dör av plötsliga hjärtinfarkter. Det börjar med att en 90-årig kvinna dör. Men offren blir yngre och yngre. I samband med morden försvinner deras klockor. Obduktioner visar inga konstigheter, men polisen tycker ändå det är märkvärdigt att så många dör av samma anledning. En kvinna överlever, tack vare att hennes syster hittade henne, utan puls, men mycket rådigt gav henne hjärtmassage medans hon väntade på ambulansen.
    En kvinna som på morgonen finner sin make död bredvid sig i sängen, kommer vagt ihåg en skugglik gestalt i sovrummet under natten. Men det kan likaväl vara något hon drömt. Det ser ut som om en seriemördare går lös i Sundsvall.

• siamesen

Jag ska precis börja pa:

The worst jobs in history..Two thousand years of miserable employment av Tony Robinson.

Svar på tråden Nu läser jag.....