• Svar på tråden Järngänget i Malmö del 11
  • Mamma Mio

Godmorgon.
    Missa inte M&I utförsäljning i stävie idag.....kanske man kan fynda?

Il pleurt.

• Binis
    MM:  MeandI utförsäljning, var var.... vill ha
    Mamma till Ida 040721 och Kasper 060421
  • Cookie

Hej alla fantastiska (och ofantastiska ) mammor!

Nu ger jag mig till känna - smygläser och lovar ingen bättring - men man vet ju aldrig... Ett och annat aktivt besök här kanske det blir. Kvantitet och kvalitet ni vet!

GRAAAAAAAAATTTTTTTTTTIIIIIIIIIISSSSSSSS Katlas mamma! Även om du kommer att vara långt borta från oss kan vi nog konsultera dig . Får köpa webkamera så att alla krämpor och skavanker verkligen kan visas upp!

• Mamma Mio

Det är utförsäljning i morgon också...var där precis och det finns en MASSA plagg, hela höstkollekktionen.
    Alla plagg 100:- mössor och strumpor 50:-
    Köpte: Plychklänning med döskalle+strumpor med döskalle, Hamster tröja,kron tröja, småhamster tröja,
    Jeans och en massa andra saker....

Stävie 10-15 i morgon.
    jag kan ge er vägbeskrivning om ni vill. Nära motorvägen vid lödde...inte så svårt att hitta dit!

• AnnaOnIce

Nej Exiteme, Julie gör inte som jag gör, hon gör som Jonathan gör.
    Mina barn kommer trots allt vinna 25 års testet!!

Trots hur min mamma uppfostrade mig så har jag både studerat på universitet, har fast jobb (tjänar typ mest här inne), är självständig o har bra självkänsla (som smittar av sig på barnen). Det e jag övertygad att mina barn också kommer ha, om de får vara friska. Ni sa ju själva att barnen gör som vi gör... så mina barn blir inga parasiter i samhället iallafall.

Hemma på min gata där jag bodde när jag va liten känner jag 10 barnpsykologer o de sa att Kattmamman ibland rullar runt sina ungar o lyfter dem i nackskinnet... o de ber inte om ursäkt.
    Haha!

Så jag behöver ingen cope, det räcker ju med era råd!?!?

Jag får väl tillägga att inget av det jag skrev var personligt riktat mot någon, bara mina egna knäppa åsikter.

Tävlingen: Julie kan säga R på svenska (rullande RRRRRR) och Jonathan vänder sig om efter sitt namn o sitter jättstadigt sen 6mån!

God helg.

• AnnaOnIce

Mejram: Du har precis förstått poängen! Bra skrivet. Då vet jag att man inte skriver här helt i onödan.

Tack föresten alla som var med igår! Det var jättetrevligt att träffa er utan barn.¨Det blev nog lite mycket vin för jag har huvudvärk! Jonathan överlevde kvällen utan amning o hade accepterat lite ersättning, men JAG har mjölkstockning idag, bröst som Dolly! ajaj aj.

MM: SKa du åka på utförsäljning imorgon kl 10? Vill köpa en piratklänning, julie är sjörövarfabbe dygnet runt, Jonathan vill ha bruna plysch och en röd hokeytröja.

• AnnaOnIce

Fast det e ju inte kul om alla har samma kläder. Men jag måste ha piratklänningen, hon kommer bli så glad! Hon springer runt med en svart lapp för ögat, hon hade somnat med den igår.

"förövafabbe"

Jag fattar inte varför hon har blivit fixerad av just pirater? Det måsta vara alla båtarna som g¨år förbi utanför vårt fönster.. eller kanske e det för att hon tror jag e piratmamma?

• Trulsa2

Mejram, kloka ord! Håller med dig! Ingen här inne är en elak mamma, men de flesta av oss har någon gång hamnat i "frustrationspanik". Om inte annat så väntar en sådan så småningom... Jag har gjort saker som jag ångrar men jag vill inte bli dömd för dem, därför behåller jag dem för mig själv. Jag försöker akta mig för pekpinnar (även om jag använder sådana i jobbet . Det finns ett bra indianordspråk; "döm ingen förrän du själv gått i deras mockasiner" (nått sånt..).

Tack för en helskön kväll med många skratt.
    Ha en go helg alla!

• AnnaOnIce

LekTräff (om det e någon som vågar?):

Söndag 28 Jan kl 10
    Var? Andys eller annat förslag?

Vi kommer:
    AnnaOnIce,

• Mamma Mio

Kära Anna...se nu till att köra ut själv i orgon är du snäll...orkar inte köpa en massa till dej. Du kan väl ansluta hemma hos mej sen och fika...ja alla som vill och kan är välkomna...jag har det ändå så skitigt!

Katla kommer...hon ska låna sommarkläder till Katlan.

Barnen vill säkert leka också!

Kommer till Me and I utförsäljning 10-15 Mamma mio 12 och frammåt!
    Mamma Mio
    Katla

Svar på tråden Järngänget i Malmö del 11