Järngänget i Malmö del 11
...fortsättning följer...
gammal tråd:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m13421891.html
Här träffas vi 2004-mammor o diskuterar livet, barn , familj och bestämmer när vi ska fika.
...fortsättning följer...
gammal tråd:
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m13421891.html
Här träffas vi 2004-mammor o diskuterar livet, barn , familj och bestämmer när vi ska fika.
Hej tjejer och tack för skratt och pinsamheter i gårkväll!! Jag dansade till 05.00 och har så jävla ont i fötterna idag att jag inte kan gå. Fick inte hångla med nån.... får gå dit naken nästa gång för att få napp....
Tävlingen: Katla har en läkare till mamma.... toppa det, ni!!!
MM Låt nu inte så gammal o bitter! Vi kanske ses imorgon då! Men jag hoppas du hinner städa tills vi ska komma.
Om det blir storm stanar vi hemma.
Jag och min väninna Saga skulle vilja åka och shoppa lite. Kan man få adressen?
Jag vill också shoppa barnkläder!!!...men tyvärr kan jag ju inte köra bil själv än
Grattis till nyblivna läkaremamman!!!!
När det gäller allt som skrivits på senaste tiden så håller jag med om att vi alla vad jag tror har gjort något mot barnen som vi ångrar.
Lek träff den 28:e kommer jag gärna på om jag klarar att köra bil då
Nu ska jag hoppa i säng, vi kom precis hem efter en god middag och kortspel hos mina föräldrar.
Vi sitter och njuter efter en gourmetmiddag hos min syster, rent a chef har varit här och lagat fantastisk mat: laktris hummer och anka med pannacotta till efterätt! REKOMENDERAR detta till alla mammor och pappor som INTE kan gå på restaurante!
De kommer hem och lagar gudomlig mat i ens eget kök+ diskar! www.rentachef.se
Så vem kommer i morgon då?
ja... den 28: kan jag inte, för det var ju då jag bjöd in alla till tupperwareparty....
MM:
Jag och min väninna vill shoppa lite Me & I-kläder. Skulle vi kunna få en liten adress?
Tack för inbjudan till shopping och tupperware. Tyvärr kan jag inte komma. Idag är jag dessutom snorig och hängig... klarar inte festande på nätterna...
Ha så kul ni som träffas!
Tupperware OCH Andys! Fast ni kör väl inte samma tid? Vi har storfrämmande från Uppland. Sambon fyller år den helgen..
Cope är inte något man behöver skämmas över om man går på.
Cope är till för alla föräldrar även en som inte har något som hälst problem med att uppfustra sina barn.
Cope är ett stöd för föräldrar som kanske vill ha råd och är lite osäkra på sin föräldrar roll vilket många föräldrar är.
Har man större problem med uppfostran av sitt barn bör man isåfall söka hjälp på BUP eller Familjerådgivare.
Cope är alltså bara till som stöd för oss föräldrar och är väldigt bra och läsorikt.