• sweetfia

att ej vaccinera

Nagon har som inte vaccinerat sitt / sina barn ? Varfor inte ? ! Nagon har som har barn som blivit skadad av vaccin ? Jag tror jag bestamt mig att inte vaccinera min son.. Men valet ar svart.. O snalla ni som tycker att vaccin ar saa bra, skriv INTE ! Skapa en egen trad i sa fall, jag vill diskutera med likasinade ! Tack

• Svar på tråden att ej vaccinera
  • Röding
    ruffe4 skrev 2008-01-12 17:34:53 följande:
    tungmetaller
    Vilka vaccin är det vi diskuterar?

Kom gärna med en källhänvisning till ditt påstående.
  • enny signatur

och så kopierar vi ts...
    "O snalla ni som tycker att vaccin ar saa bra, skriv INTE ! Skapa en egen trad i sa fall, jag vill diskutera med likasinade ! Tack"

kan ni inte respektera detta?

• enny signatur
    Röding skrev 2008-01-12 17:32:54 följande:
    Gift?
    ja det är gift man sprutar in. ta fallet med tex DT (vilket är det enda vaccin jag funderar över) så sprutar man in inaktiverade toxiner
  • Röding
    enny signatur skrev 2008-01-12 18:31:22 följande:
    ja det är gift man sprutar in. ta fallet med tex DT (vilket är det enda vaccin jag funderar över) så sprutar man in inaktiverade toxiner
    Jag förmodar att du bor långt ute på landsbygden och aldrig inandas "stadsluft"? Att du enbart äter närproducerade ekologiska råvaror (och inte ens det säkerställer att livsmedlet inte innehåller "gift")?

För vi får alla i oss "gift" varje dag. "Giftet" i vaccinationen är en droppe i havet och fördelarna med vaccin överväger det ev "gift" som vaccinationen innehåller.
  • enny signatur

att jag alltid får för mig att svara här... *slår mig på fingrarna*

vilket vaccin används om man enbart vill ha stelkrampsvaccin?
    samma sak med difteri, vad används då för vaccin?

• enny signatur

ruffe4: vem är Hugh Fudenberg? och vad är MD?

• Antigone
    enny signatur skrev 2008-01-12 18:19:29 följande:
    och så kopierar vi ts..."O snalla ni som tycker att vaccin ar saa bra, skriv INTE ! Skapa en egen trad i sa fall, jag vill diskutera med likasinade ! Tack"kan ni inte respektera detta?
    Detta är en offentlig tråd, önskar man enbart att folk stryker medhörs får man ta dte via msn.
  • enny signatur
    Antigone skrev 2008-01-12 18:53:13 följande:
    Detta är en offentlig tråd, önskar man enbart att folk stryker medhörs får man ta dte via msn.
    det handlar inte om att stryka medhårs utan attå att en plats där LIKASINNADE kan diskutera.
  • Antigone

Tycker att inte vaccinera sina barn är korkat, flummigt, brist på kunskap och värst av allt att utsätta sitt barn för enorma risker att bli sjuka.
    TBC är ett bra exempel på en allvarlig sjukdom som är väldigt utbredd i vårt land.
    Kikhosta är ingen lek det heller och kan få komplikationer för resten av livet.
    Rena dumheter ju!

Tungmetaller?!!! Fiskar du egna fiskar som är odlade i badkaret eller?

Svar på tråden att ej vaccinera