• Eva Marianne

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Det här är den fjärde tråden. När den tar slut är det exakt ett år sedan vi började snacka, och en stor del av oss är fortfarande kvar!

De första bebisarna börjar strax titta ut medan några andra fortfarande längtar och väntar på att äntligen få plussa, så här är diskussioner om allt däremellan (och lite till!)

• Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
  • v i r r a

majsanna syftade på svarta lyckor alltså.. fast färg i hår och överallt kan vara rätt charmerande det också

• Yinsan

Rauur, stort grattis från mig med!

Jobbar som en galning så får återkomma när det har lugnat ner sig, läser dock ganska ofta för att inte missa något stort!

• majsanna

Ja det är abstrakt svarta luckor vi ska ha och jag skulle misstänka att det är likadan bänkskiva som du beskriver som vi ska ha.

Tyvärr måste jag säga att jag antagligen inte varit tillräckligt snäll i år för idag kom jultomten med ett "rött paket" till mig. Det är bara att inse att det inte går att bli gravid och att jag kommer vara kvar under strecket väääldigt länge.
    Mensen kom dessutom på dag 24. Jävla skit. När jag berättade för mannen sa han "dag 24 det är ju skittidigt ju".

Ändrar i listan när jag orkar.

v i r r a skrev 2008-11-30 17:11:07 följande:
    å jäklar så snyggt! Du måste sätta in bilder då det är klart! Är det abstrakt luckor ni har? Vi har abstrakt vit med svart blank, något melerad bänksskiva.
  • Mimmi P

Nej, vad tråkigt majsanna!! Får hoppas på en nyårspresent istället, ge inte upp!

• Lillajag1979

Uhh, va tråkigt majsanna!! Jag håller med Mimmi P och hoppas på en nyårspresent till dig! Och dessutom, ge inte upp!!!! *krama*

• Mars2007

Vad är det jag läser!?! Gud, vad härligt med ditt plus Rauur!!

Håller tummarna för ett plus för dig nästa gång Majsanna.

Idag har vi varit runt och fixat lite julklappar och tittat lite på möbler till huset!! Imorgon är det dags för besiktning!

Allt är bra här annars. lite sömnbrist men annars är det bra! Imorgon ska Elias till BVC, får se han gått upp något..

• Yinsan

Nej va tråkigt Majsanna! Beklagar verkligen och hoppas på att 2009 blir erat år istället, eftersom den var så tidig, ingen nidis bara då?

• AxelOlivia

Majsanna: Först och främst, vad tråkigt med mensen. Vill inte ge dig falska förhoppningar men fick min mens på dag 24 vilket senare efter UL visade sig inte vara mens utan att jag var gravid redan då.
    Sedan, jag går termin 3 och kommer förhoppningsvis precis hinna läsa klart den här terminen innan bebban kommer. Vart har du utbildat dig?

• majsanna

Tror inte det tyvärr.

Yinsan skrev 2008-11-30 20:33:13 följande:
    Nej va tråkigt Majsanna! Beklagar verkligen och hoppas på att 2009 blir erat år istället, eftersom den var så tidig, ingen nidis bara då?
Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!