• Eva Marianne

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Det här är den fjärde tråden. När den tar slut är det exakt ett år sedan vi började snacka, och en stor del av oss är fortfarande kvar!

De första bebisarna börjar strax titta ut medan några andra fortfarande längtar och väntar på att äntligen få plussa, så här är diskussioner om allt däremellan (och lite till!)

• Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!
  • Mimmi P

Vad f** inga mellanslag nu heller, vad har hänt? Är det nån inställning jag har kommit åt??

• Mimmi P

Testar lite

undrar om det blir mellanrum nu?

texten ser annorlunda ut i rutan iallafall

• Mimmi P

konstigt, varför funkade det nu? Ber om ursäkt för alla nonseninlägg!

• v i r r a

nope... hjälper inte!

Rauur skrev 2008-12-02 21:32:50 följande:
    Haha. Men vi säger två kisande ögon och en mun som ler snett då? :P
  • v i r r a

det är lugnt! måste vara fl som spökar!

Mimmi P skrev 2008-12-02 21:41:55 följande:

konstigt, varför funkade det nu? Ber om ursäkt för alla nonseninlägg!
  • A L T A

Haha, jag ser Rauur.

Virra tänk dig en cirkel runt. Att gubben nästan är i profil

• Kallo

Eva Marianne: Du behöver inte vara orolig. Jag har knappt haft några känningar i min graviditet. De första veckorna tog jag ett test nästan var tredje dag för att kolla så jag verkligen VAR gravid. Jag kände ju ingenting! Lite trött var jag mellan vecka 12-16 men jag har inte mått illa, jag har inte fått någon strimma på magen, mina vårtgårdar har inte blivit mörka och jag har inte ont någonstans men trots allt är jag gravid. Många gånger har jag blivit frustrerad när jag läst alla gravid böcker om "hur kroppen kan reagera", ingenting har stämt in på mig.
    Så jag säger till dig som folk sagt till mig, var glad att du mår så bra och njut av din graviditet.

• Kallo

Tack, ja nu känns det faktiskt bra. Läste i det låååååånga inlägget att din man oxå är ensambarn precis som min make....

Mimmi P skrev 2008-12-02 21:38:51 följande:

Kallo, bra jobbat!
  • v i r r a

Kanelbulle81: okej *tänker* ^^, leende ögon får jag till men tamerullan inte den där munnen ^^,

Nu ska jag sussa!

Natt på er alla! Håll tummarna för att ungen min sover i natt och ger fan i att kicka urinblåsa!

• Rauur
    v i r r a skrev 2008-12-02 21:55:32 följande:
    Kanelbulle81: okej *tänker* ^^, leende ögon får jag till men tamerullan inte den där munnen ^^, Nu ska jag sussa!Natt på er alla! Håll tummarna för att ungen min sover i natt och ger fan i att kicka urinblåsa!

Du får klura på munnen! ^^, Ger dig läxa tills imorgon ;)

Idag handlade det om Hemokromatos på House! (sjukdommen som min karl eventuellt har.)
    Så vi satt med spetsade öron och lyssnade:P Var ganska "fränt" att se hur det blir i kroppen också. Eftersom dom visar data animerat!

Som sagt..1 vecka kvar tills han ska in och göra prover. Men vi vet ju iallafall att han inte är inkompitent eller vad det heter ;)

Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!