Cerclage?
Jösses hur kan man tröttna på detta?
Fick receptet av en vän för några år sedan och jösses vad vi alla på jobbet har bakat detta.
MiScHoOo: : tack för att du delade med dig av din historia! får verkligen hoppas att det går vägen för dig nästa gång!
Niinis: tack för att du delade med dig.. jag känner mig så ensam i tankarna.. det normala är väl att man ska känna glädje o förväntning, men det är svårt med det man har i bagaget. det är tom så när jag berättar att jag säger att det är så tidigt än att vad som helst kan hända, som för att ta ner folks glädje o förväntningar.. som att jag inte vill ta ut ngt i förskott! ja, önskar oss allihopa levande barn som vi får ta med oss hem!
Åh Dallis: Grattis så mkt!!! jag blir alldeles gråtfärdig, vilken liten sötnos! o tack för att du ger mig lite hopp! hoppas allt gick bra o att du mår bra efter omständigheterna.. Kramar!
Ni har en alldeles underbar tid framför Er 
Härligt Magda
jag har varit så orolig för dig i helgen!
Niinis: 3,5 cm låter väl okej.. när jag var o kollade tappen i somras var den bara 2,2 cm.. nu vet jag inte om den blivit längre..
är det normalt att kunna känna tappen med fingrarna? igår var jag ute o cyklade o det kändes väldigt obehagligt, nästan som att man hade en tampong som satt fel o skavde så igår tänkte jag bara känna efter lite grann o jag blev helt skräckslagen när jag kände tappen, har aldrig gjort det förut, iaf inte att den satt så lågt! så nu har jag nojjat hela natten o hela dagen. är hemma från jobbet idag då jag även har en brännande känsla i underlivet som inte vill ge med sig. ska till gyn för koll imorgon eftermiddag... någon annan som haft den här brännande känslan? jag skulle kunna tänka mig att jag fått en infektion, uvi kanske...