Cerclage?
hatar denna känsla!
hatar denna känsla!Idag, slutet på v.30, ska jag kanske för första gången sedan inskrivningen få träffa min BM
Vad tror ni, kommer hon? Vore på tiden i så fall!!!

Har idag nått mitt första delmål: 25 fullgångna veckor!!!
Har gått längre än första graviditeten (22+0) och närmar mig nästa (28+3)...
Ska till specMVC imorgon för mätning och hoppas att det ser bra ut. Har haft en del tyngdkänslor sista veckan och "stickningar" runt vad jag tror är cerklaget... Har tyvärr svårt att ta det lugnt. Har mått så bra hela graviditeten och får ibland påminna mig om att jag är gravid... Är inte sängliggande, men sitter/ligger mest i soffan med datorn eller ser på tv. Men åker till affärer och shoppar 2-3 gånger i veckan. Dock inga jättelånga turer utan max runt 2 timmar.
blev precis lite nedstämd.. läkaren ringde idag o sa att de hade hittat bakterier i urinen så nu blir det antibiotikakur igen.. verkar som att jag har en uvi på gång.. är så trött på att det ska vara någonting hela tiden.. har ni haft problem med uvi under era graviditeter?
vilken fin mage du har schäfer!
skönt att du fick sova en stund magda, hoppas du kan fortsätta vila o att du mår bättre snart igen!
Härligt att allt såg bra ut Niinis
Imorgon är det dags för RUL, lite nervöst då jag ska dit själv, vi har tid för bilbesiktning nästan samma tid o vi hade inga möjligheter att byta tider, o bilen har körförbud så det måste också göras.. men samtidigt har ju sambon varit med på alla vul jag varit på så han har ju sett lillbebis flera gånger.. o har han tur så kommer han in lite tidigare på besiktningen så han hinner titta förbi
ska även börja o jobba efter RUL.. får se hur det går!